Jun 25, 2008

mesyuarat penduduk




semalam balik keje aku singgah umah mak..sbb nak tolong belikan barang kat pasar malam .Semalam kan selasaa,kalau ari selasa mesti ade pasarmalam kt depan umah mak aku tu..maka selalunya jalan akan jem..aku nak balik ke umah mak aku pun kekadang stuck , padahal kan jauh pun..tapi semlm nasib le aku awal..kol 5.30 aku dah sampai umah mak..

sampai umah mak selalu aku cek ade tak surat tuk aku..tgk ade ler..surat apa lak nie..

sekali bukak..tgk aku diminta hadir ke mesyuarat penduduk Bandar Baru Bangi, aiseh..malas senarnya.tapi mak aku bising..wooo..suh campur org..wahhahaha..

dan sememang nya aku adalah ahli persatuan penduduk sek 16..tp aku pernah g meeting ade le 2x..punya le malas kan aku bercampur ngn org..nak tau napa sebab aku jrg pergi meeting,

oh yer..seblom tu penasihat persatuan penduduk ni dulu pernah suh aku jadi setiausaha tuk persatuan nie.tp aku ngelat..ehehhehe..sbb masa tu kan dah nak sampai demam AF..harus ler aku bz kalo AF dah start kan..kerana tu jugak ler aku tak pegi meeting , sbb meeting selalu buat malam sabtu..kaco jadual aku yg sungguh2x padat ....

padahel kalo aku tengok konsert AF tu pun , sok pagi nya aku dok ulang tgk lagi ulangan..kan apa, bila tgk AF,segala penat keje semua ..stress semua ilang..yang besh leh jadi pengkritik tak bertauliah dok kutuk2 pelajar tu..wahahhaha..wat tambah dosa jer kan..

tapikan selepas abis je konsert AF ne ..cewah ..aku berjanji pade diri aku..utk aktif berpersatuan balik..boleh caya ke aku nie kan..tengok le camner kan..

tapi ayat tak hingat aku pada mak aku semalam..diaorg meeting2 nie ade makan2 tak..waahhahhaha..ade ke soalan tu yang aku tanya..sebab kalo ade makan2 aku syiok nak gie..hehehhe..bila le nak jalan diet aku nieh..aku ade keje lepas nie nak google.mana lak tmpt meeting tu diadakan ,.PURI PUJANGGA..tah mana tmpt tah..

No comments: