Jan 7, 2009

wulan..


Citer wulan ni punya le dah berbulan-bulan..
dah beratus episode..kat RTM 1..

aku kadang layan.,kadang tak..tapi aku tau ler citer dia camner..kalo tertinggal
satu episode pun..aku kalo leh nak tgk yg last jer..try google..youtube..non ado.

tapi semalam..aku tunggu punya tunggu..
kol 7.30.suh adek tukor channel..sekali..tgk biter tamil..aiik.

aku cakap ngn adek..tv 1 le..dia kata udah..
hangen je haku..
aku bebel2 marahkan adek..adek buat muka selenga..

sekali aku tekan sendiri remote..konon aku terror le kan..
sekali tgk biter tamil..aikkk..mananya citer WULAN..
lepas biter tamil tu biter nasional lak..

apa RTM nie..suka ati jer tuko2 waktu siaran..
boleh lak aku salah kan rtm..aku yg jrg bukak channel tu.
hanya nak tgk citer wulan je..
jadinya semalam takdpt tengok..
hari ni pun taktau..ler..sebab aku tak tau kol bapa waktu siaranya

ade tak sesiapa yg ikut citer nie..
tau pukul berapa..waktu siaran wulan nie..
dan kalo ade sapa tau..ending citer nie lagi baik..leh kasi tau kty..
nanti kty banjer..hehhehe..roti canai + teh tarik

30 comments:

Ana Lyana said...

minat gak ngan wulan ni...

mmg follow citer ni...

tapi tula tak tau la dia tukar siaran kul bape...

jap2 tepon makcik jap...

makcik cakp dia pon tak tau...

Neeza.Areef said...

sama lar kty...

ct rahani said...

sori la k.thy.. x dapek den nk nolong.. x penah pun nengok citer nie.. ekekeke..

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam..

mmg siaran tv 1 dah tukar
7.30 ngan 8.00pm dah siarkan berita .. nantilah KP cuba tanya kan yek pukul berapa siaran tu yek

sian kat atty tak dapat nak follow cite tu lagi

Anie said...

tak pernah tgk citer nih...
bd jarang tgk tv1

Ana Lyana said...

citer ni mmg best...
suke kat wulan n awan...
tapi sian wulan terpaksa berkorban demi neneknye wulan...

Wanita Anggun said...

citer ape lah tu..
buta tv btoi lah den skrg...

CikJa said...

hye kak.. cite wulan tu mak kite pun tgk.. dia pun tertunggu macam akak jugak.. kekee.. so disbbkan takmau mak rase terkilan.. cikja wat google sikit.. dgr2 rabu seblum new year ari tu.. episode last tuk.. musim pertama.. dan the second musim akan ditayangkan bermula 13hb nie kul 6 ptg tv2.. ok jgn lupa ye kak.. salam ziarah..ade lagi puluhan episode je.. kali nie dia org buat sejam plak..

Anonymous said...

huhuh..tu ar..p-na pn baru je 2-3 ari lepas perasan pehal awal2 dh berita nie..tu pn sebab tertekan channel,keke...klu x kesudah x tau.. perasan gak tv1 tukar logo lg..

Jasfyra said...

my mil pun suka tgk cerita ni..dia tensen sgt sbb rtm sesukati tukar channel.or terus hentikan siaran

Big Mamma Bukhari said...

t tak tgk cite ni.. tp sure mesti best jalan citenya kan kak? oo, next yr baru masuk drjh 1.. dia manja tak akak.. ok kan dia g taska? akak keje ari ni ok? t mcm biasalah.. aktiviti rutin gitu.. tak dpt nak lari dah.. ehee..

eYaNacOMeY said...

xpenah tgk...jarang tgk tv..huhuhu

Puteri Satu said...

Wulan mang citer peberet akak....
Ditukarkan siaran untuk musim kedua start new year ni...

jangan lupa 13/1 TV2 kul 6 hingg 7 petang..dulu setengah jam..sekarang 1 jam...syiok..soker..soker...

Lily @ Mama Iqa said...

rajin kty follow cite ni..best ke kak?

adenium said...

kakty... saya dok tk citer nih pun sbb adik dok follow... arituh ada tgk kat scroll text kat rtm tuh... kalau tak silap.. dia mula balik citer wulan tuh 13 nih kot... tapi dah kat tv2 ye... kol 6 or 630 gitu la....so..nnt cek2 lah ye,...hehehe

CuTeMiUt78 said...

heh.heh.. sempat lagi akak follow citer wulan ni kan.. takpe kak.. layan kan je

@tune® said...

hihi...ok..take note comment cik ja..thanx ye!!

juelee said...

kak..cete nie dah tamat last week..
huhuhu episod last saya pun tak dapek tengok..
kebetulan umah black out lak masa tuh..
tensen....
esok nya nak tengok tv sekali kuar bete tamil ceittt!!!

Anonymous said...

hihi..mak n bapak kat umah ni pun setia giler ngn wulan kak..sekali bukk aritu tamil..hangin jer mak..:D
balik kg cuti aritu plak ropenyer umi n abah pun layan baik punya wulan nie..adehla...

Selamat nonton ya kak..hhahahhaa

pRincESs_N said...

N x tgk lak citerr wulan ni...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

rajin hang tengok criter ni erk atty
best aaa
aku ni jarang tengok. kalau keter kebal langgar umah ni mau aku tak pasan aaty wei

Unknown said...

aku pun kekdg layan cite ni dan smenjak RTM tuko TV1 dan TV2, wulan memang dah takde.. aku pun taktau pe endingnye... ampeh tol!!!

Ciklinn said...

hiihhihhh kak yatt mak linn polow citer nie....

byk giler episod dia...

Liza said...

tak leh ler tgk criter bersiri nie atty, skali dah follow, tak jadik nak buat keje lain

Dee said...

x tgklah citer ni..x sempat..kita tgk spa q je...hehehe..tu pun jarang2..

Neeza.Areef said...

ohh cter wulan start lmbt lg ye
sib baik

miezrina said...

hermmmm... abis epi 1 ri tu mcm mn last... adeh terlepas...

epi 2 kompom x sempat nak tgk.... adeh....

attyfir said...

ok thanks pd pengomen.
dah dpt info..lepas nie wulan kol 6-7 tb 2..mulai 13 atau 15 jd duduk je dpn tb

Anonymous said...

hoho!!! awal2 dlu ade la tgok...pastu tak larat nak lyn dah....pnjg sgt... skrg kate dah ubah siaran...hmm...

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih