May 19, 2011

Perginya sahabat2



Minggu ni pada hari isnin yang lepas 16 May 2011
perginya dua orang sahabat aku yang sama2 bekerja di Melcom

Adi seorang yang dikenali sebagai Adi Bojo telah pulang ke rahmatulallah pada jam lebih kurang 1.30 pm pada 16 may ..aku telah kenal dia sejak dari umur aku 19 Tahun lagi , kami sama2 satu department, dan satu line. Sebenarnya aku agak rapat jugak dengan Adi ni ye lah kami bekerja berdekatan ,
kadang dia selalu citer pasal dia dan family , pasal masalah dia .
Kadang dia datang kat aku , mintak air ke makanan ke yg aku ada..kita orang selalu sharing2 kalau ada makanan atau minuman.

Kiranya kami telah bekerja bersama -sama selama lebihkurang 13 tahun 
banyak kenangan dia dan group kitaorang.
Bergaduh pun pernah..merajuk pun pernah..

Pada hari yang sama jugak seorang lagi sahabat iaitu kak Siti Hawa juga telah kembali ke rahmatullah 
kak siti ni aku tak berapa rapat, cuma kenal-kenal macam tu jer , tegur-tegur camtu jer sebab dia department lain .

Semoga allah menempatkan roh kedua-duanya bersama orang-orang yang beriman.amin.

15 comments:

NM02 said...

al fatihah

moga mereka ditempatkan dikalangan yang beriman. amin

edane said...

al fatihah utk arwah. moga ditempatkan dlm kalangan org beriman

Unknown said...

al-fatihah utk kedua2 arwah..amin

Mak Su said...

takziah dan Innalillah.......

Faizaharis2 said...

Al-fatihah...semoga roh mereka dicucuri rahmat.....

Dee said...

Al-Fatihah utk kedua2nya..moga roh mereka dicucuri rahmat..amin..

Queen said...

alfatihah.....telor dibasuh pun baru je meninggal dunia kak ty.. =)

Eye_nee said...

Al-Fatihah buat dua sahabat kau tu T..semoga roh mereka dicucuri rahmat..

Anonymous said...

al-fatihah semoga di tempat kan di kalangan org2 beriman amin

Unknown said...

al-fatihah,

semoga roh2 mereka dicucuri rahmat dan mereka ditempatkan bersama golongan2 yg beriman....

Amin

Lyn Yusoff said...

Al-fatihah
semoga rohnya di cucuri rahmat..
amin

rasp said...

al Fatihah....

Softtouch [Hanim] said...

Al-fatiha utnuk arwah..dah smpai amsanya kty...

sW33tdARLiNG said...

al-fatihah...

ietams said...

semoga roh mereka ditempatkan di kalangan org beriman, Amin