Sep 14, 2012

Dah sampai penghujung Syawal

Kejap je dah 27 syawalkan.
esok ,lusa mesti banyak jemputan ke open house.
Area umah aku sendiri pun esok , akan diadakan majlis hariraya bagi kawasan penduduk situ
Tempat aku ni sambutan harirayanya adalah sangat meriah.
siap ada karaoke, cabutan bertuah , last2 ada bunga api..

Pagi2 esok semua penduduk dah bz bergotong royong
tapi aku takdpt nak hadirkan diri..sebabnya esok aku dan family akan cuti2 Malaysia

Kepada semua rakan2 yang menjemput kty ke open house..maaf dipinta kerana tidak dapat menghadirkan diri, Tiap minggu ada je hal..



9 comments:

El-Zaffril said...

Huhu... lama sungguh tak jumpa kak ty

Fiza Rahman said...

Selamt cuti2 m'sia kty ☺☺

Gieyana said...

cfm meriah kan akak..sy pon plan aslnya nk buat open hse..lastly x jd psl asyik x der kt umah...

Selamat bcuti2 k..:-)

Orked said...

wahhh besnya nak g cuti2 mesia...kak ty nk bcuti kmana tue?

esk orked cma ade jemputan kawin je...hb lak ke penang, berkonvoi ngan kwn2nya...kwnnya kahwin...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

saya hujung miggu ni x de pon jemputan opn hse kak....rasanya thn ni mmg kurang rayanya..hehe...

bestnya kak cuti2...hihi

Zura Tahir said...

tp thn nie sy kurang jemputan open houselah kty..

wantie said...

wah.. canggih ni jamuan haruraya siap ada karaoke & cabutan bertuah .

Pernah la dapat kipas angin time cabutan bertuah di kawasan saya dulu.

Sejak PKR ambil alih, dorang dah tak mau buat semua tu dah.

cheryna zamrinor said...

selamat hari raya kty!
aisehmen...dah nak hujung raya baru nak message org nieh:)

ALoNa CintamaniszLite said...

syawal kalo tgk kalendar sampai sabtu aje. Tp mesti ada yg terlajak buat hari Ahad & isnin jgk...maklumlah cuti, kan..

Dh jadi sambutan utk zulkaedah ler mcm tu, kan..kan..