Feb 11, 2014

KFC GOLDEN WRAP CHICKEN



Baru dapat merasa hari ni.
Tahun lepas ada lah merasa 2x kalau x silap.

Sekali tu aku makan kat kfc sg chua , masa tu aku rasa..ya allah sedapnya..sbb terasa rempah dan yg penting pedas .

Utk kali ni aku cuba di kfc yg sama
Bagi pendapat aku
-ayam macam besar..sebab aku rasa kenyang sangat.
-di dtgkan dgn satu set air berkabonat.ini yg lemah.sbb aku sdg cuba utk tidak minum air bergasss. Jadi order gak air mineral.
-harga kalau x silap satu set ngn air gas tu rm13 brp sen ntah.
- yeah aku berjaya tak usik air gas tu.bawa balik umah mak.
-akhir kata dari aku..kalau ada sesiapa yg rasa nak belanja aku.. kfc golden wrap chicken ni mmg sgt dialu2kan.
Sbb aku tgh berdiet x makan nasi.
Aku lor ni jadi pemaging dan pendaun je.

Wish me luck.

posted from Bloggeroid

7 comments:

Lyn Yusoff said...

sedap sgt ker kak ty?
lyn tak pernah try lagi...
jom2!!

mama tisya said...

tk try lg..tp ada bc rmi ckp sedap

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ala..
sy je blm rasa lg ni
ritu pegi KFC nk try
tp tggu lmbt..cancel..haha

Queen said...

nampak sedap.. tapi tgk portion.. alahai.. kami perlukan 3 set utk rasa kenyang sikit.. hahah

kami adalah nasik lover.. no nasik tak kenyang.. pun sedang cuba utk ubah gaya hidup.. makan roti pulak. =P

wantie said...

rasa mcm nak start balik diet la pulak...

hiks..pendaun.

Anonymous said...

x cuba lagi tapi nengok iklan2 kat tv mcm best aje ni !

:: CIKVIVA :: said...

Serious..golden wrap kfc ni mmg sedap..wpun sos kurang tapi ayam masak elok..tp tulah kena tggu bpe mnit jgak..