Jan 14, 2016

KOLEKSI TUDUNG TERBARU 2016





2015 telah pun meninggalkan kita
dan sepanjang tahun lepas banyak fesyen-fesyen terkini yang menjadi trend telah kita lihat
dan sekarang kita telah berada di Tahun 2016 ,pantas masa berlalu
untuk tahun lepas ,fesyen dress jubah, skirt , top cardigan , tunic dan tak ketinggalan
instant shawl adalah  menjadi kegilaan ramai .

Instant shawl adalah menjadi kegilaan saya juga , selain senang untuk dipakai dan tidak mengambil masa yang lama , amat memudahkan untuk wanita-wanita di luar sana yang ingin kan gaya yang menarik tapi mengambil masa yang singkat untuk digayakan.

Baru-baru ini saya berkenan  koleksi tudung terbaru 2016 , yang menarik perhatian saya kerana ada berbagai-bagai pilihan tudung instant shawl yang sangat cantik antara yang menarik perhatian,antaranya



Purple colour antara kegemaran saya , dibuat daripada kain chiffon no 1 dan ada manik2 menjadikan nya lebih exclusive




Satu lagi my feveret , warna yang sangat hot diperbuat dari sheer polyblend
Sejuk dan sangat selesa dipakai



Instant halfmoon shawl yang sangat cantik buat hati tertawan
Kain jenis Chiffon Cerutti & Arabian Lace
Sesuai sangat untuk majlis2 tertentu
Membuat sepemakai Nampak cantik .



Dan ni paling ringkas tapi bergaya
Senang sangat digaya ,tidak perlu iron
Sebab dibuat dari kain lycra


3 comments:

norhidana said...

skrg semua yg instant jadi pilihan kak....

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Nurmala Mazlan said...

Kak Ty!!!!!~