Jan 24, 2020

Attyfir > YatiYussup

Aku decide utk tukar link blog
Dari Attyfir kepada Yatiyussup..
Sebabnya dulu aku tulis blog Sebab byk Kisah Firdaus. 
Sekarang Firdaus pun dah berumur nak masuk 17 thn pada July ni. Sangat susah diajak bergambar or nk ajak ke mana² pun
Jadi better aku tukar je link kepada Yatiyussup, lagi pun blog hanya akan mengisahkan aku Dan semua ahli keluarga Dan maybe rakan-rakan
Begitu jugak dgn Ig Personal aku tukar kepada YatiYussup

Aku jarang update Facebook Sekarang, Sebab aku rasa mcm tiada privacy disitu 
Sebab dulu kan aku berniaga jd ntah siapa2 dlm Facebook aku 

Kalau kat ig personel aku mmg tapis siapa yg boleh follow aku 

Petang ni semua yg menyambut Chinese New year akan makan besar kan
Aku pun masak gak ni utk sahabat kami keturunan CIna yg asal nya orang Malaysia juga. 
masak rendang ayam utk Moon & Family

No comments: