Sep 22, 2011

Teh Tarik penyebab sakit perut

Malam tadi keluar g Econsave ngn along
beli barang dapur sikit..

lepas beli barang dapur , lepak-lepak sat sambil layan teh tarik..
lama giler dah tak minum teh tarik ..jadik tingin nak order
walaupun along tegur ..yang .teh tarik penyebab gemuk..ye ye ooo .je ..dah memang gemuk pun...aku jawab ..

lepak dalam 1 jam..member along pun ada ..discuss pasal AirAsia..member along nak suh booked kan tiket..

lepas abis discuss..kitaorang pun beredar pulang..

sampai je umah .lepas solat isyak
tertiba perutku sakit memulas2..rasa macam seluruh perut ku cramp..
cramp ya amat-amat..sampai pucat2 muka..

pelik jugak..kenapa lak nie .
along cakap ..penyebabnya sebab minum teh tarik .ye ke..takut ler nak minum teh tarik lepas ni ..

pagi ni pun ,.rasa mcm tak selesa..perut ni mcm rasa sakit je mcm semalam ...ke aku yang imagine perut ku sakit..

jap je dah hari khamis
cadang minggu ni nak beraya..tapi tak juga..minggu depan ler pulak kot..
banyak agenda nextweek..my bff pun dok koling2 gak..bila nak datang beraya umah dia ..sambil bergosip2..
dua tiga orang member kol , tanya bila nak datang umah..masa aku kat kampung aritu , tak sempat cakap lama..pun aku tak return kol balik...apa ler yang aku bz kan..

sedaya upaya nextweek aku cuba..untuk pergi umah geng2..
tapi dah pesan awal2 tak perlu bersusah payah nak masak2..sediakan jer biskut raya mahal2..mcm tart jem..dan yang paling penting kerepek pisang..sebab raya taun ni ..aku kurang makan kuih raya.sebabnya mana ada jalan beraya..rasanya baru 2 rumah je kot aku jalan , itu pun rumah maklong ngn kak asmah je.

.

3 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

teh tarik blh buat perut berangin kan? tp teh tari/nescafe tarik tetap jd pujaan ;)

cheqna said...

kty tak leh minum teh tarik kot..

Dee said...

kty..perut kosong xleh minum teh tarik..teh kan angin..dee minum kalau dee mkn je..kalau tak..mmg elaklah..