Nov 1, 2011

Bila kawan bertukar jadi bos

Yang sebenarnya ..aku memang agak selow sikit berblog sebab nak amik hangin skit..
ada banyak benda nak kena buat sebelum aku tinggalkan tempat sekarang..ada lagi 2 bulan gitu

yer ..insyallah aku akan kerja tempat baru
aku akan kerja sebagai pembantu kepada sahabat yang aku kenali sejak dari form 1..
bukan lah sahabat aku sangat tapi kawan kepada along

Nasib ler bila kitaorang selalu hang out
aku memang paling jarang sekali borak dengan dia
Dan , tengah fikir2 apa yang aku nak panggil dia bila aku kerja bawah dia nanti
orangnya sangat lemah lembut waktu berbicara..sangat ler kontra dari perangai aku

Bukan perempuan yer..lelaki tau .
aku suka cara dia..seorang pendengar yang setia ..
akhirnya , aku nekad buat keputusan , utk pergi dari company  yang ada sekarang
walaupun sayang sangat ..tapi inilah masa untuk aku belajar sesuatu yang baru

Sekarang hari-hari aku dok tanya along
apa yang aku nak panggil kawan kitaorang tu nanti ..
along kata panggil bos ler..

Masih dok pikir2 lagi..ni..kena panggil bos ke..ke nanti biar dia jer yang tentukan
selalu kalau kitaorang borak..dia selalu bahasakan diri dia dengan nama dia.


kerja lebih kurang sama je macam sekarang ,
Tapi yang beshnya suasana opis yang sangat lah besh..aku dah tengok dah opisnya ..

alhamdulillah..rezeki untuk 2012..syukur sangat ..jadiknya
aku sangat bz sekarang..bizi dengan macam2 hal..selain pasal kerja..pasal..apa eh..

itu rahsia..

.

5 comments:

Ilusi Kristal said...

tahniah n gud luck k.ty....semoga success kat tempat baru..suasana baru, kawan baru, tugas baru..all de best!

iduraz said...

erm..susah gak kan dari kwn tukar jadi boss...hukhuk..takperla, maybe ada baiknyer juga..hope awk happy dengan kerja baru nanti..

ietams said...

tahniah kak ty..
semoga lagi dan lagi sukses

ct rahani said...

dh lamakan k.thy keje kt tpt skrg.. mesti syg nk tinggalkan.. tp x pe rezeki 2012 tu.. gud luck ye k.thy..

Neeza.Areef said...

slmt btgs di tpt baru kty