Dec 6, 2011

Pengalaman kena urut letrik dengan tukang urut lelaki

kenapa pergi berurut..
sebenarnya tangan kiri aku kan pergelangan tangan kiri ni tak berapa okeh
rasanya dah sebulan sakit..maybe dah lebih sebulan

walupun dah urut , masih jugak camtu .
jadik ada ler kawan suggest g urut letrik
dah terai malam sabtu tu ..

sampai je..tengok semacam je tempatnya
tempat urut kat dalam kedai makan .
semuanya mcm friendly ..mesra semacam..
salam2 sekian .kitaorg (attyalong) pun duduk tunggu turn..nak dkt 2 jam lebih gak nunggu turn
akhirnya sampai ler turn kitaorg

tukang urut tu ingat , mesti along yg nak urut
tapi rupanya aku ..tapi ada jugak orang perempuan lain yang urut..bukan aku jer..cuma hari tu jer pelanggannya aku sorang je perempuan..utk malam tu kot..
urutan ni menggunakan kaedah electric..

tapi tukang urut tu pakai glove..maybe takut kena renjatan letrik kot
lepas tu dia pegang satu batang besi yg mengalirkan arus letrik, lepas tu dia urut cam biasa
dia urutlah tangan kiri aku ..
masa dia urut tu , rasa mcm nak terkehel tangan aku
along kata dia nengok masa aku kena urut tu ..dah mcm orang oku je kaedahnya tangan aku
aku pun sebenarnya rasa sakit..
aku rasa mcm nak genggam je tangan tukang urut tu ..tapi sebab malu..aku tahan jer..

agak2 dalam 20 minit gak dia urut..tu pun aku rasa mcm tak tahan benornya
upah kasi seikhlas hati
result hasil urut..ada lah okeh sikit..dah tak sakit sangat ..
tapi rasanya mcm kena ulang lagi 2 kali kot..baru betul2 takde rasa sakit langsung..

.

17 comments:

mama tisya said...

1st time dgr urut letrik

Anamarza said...

kira berkesan jugak la ya..tak pernah tgk lg org urut guna cara camni

Puan Ninie said...

x baek lagi ke kak atty??

Neeza.Areef said...

best nya berurut...elok gak klu kty ulang 3x tu mudah2an sembuh sepenuhnya

Izzatul Azma said...

1st time dengar urut letrik kakty! Urut kalau terseliuh mmg sakit gila kannn

ietams said...

camne rasenya tu kak ty, urut dgn letrik..? tak terkejut-kejut ke

Unknown said...

kak ty,

tukang urut tu melayu ke?

attyfir said...

@mEiZ SHA

belum lagi ninie.

attyfir said...

@Neeza.Areef

itulah za..kena repeat lagi nie

attyfir said...

@Ietams

masa urut tu , kita leh rasa arus letrik..

attyfir said...

@kakyong

rasa mcm melayu..tp cam indon pun ada gak

sW33tdARLiNG said...

kadang2 bila sakit macam ni dah urut pun tak hilang2 gak, cuma akak tgk cara lain... kut2 ada benda yg terkuis ke apa kita tak sedar

wantie said...

berurut ni baik untuk kesihatan. Tak pernah lagi la dengar ttg urut elektrik ni.

ratna said...

Mcm ngeri jer dengar urut letrik.

Nurhayati said...

uish pakai letrik!!?? first tiem dengar.. tak bahaya ke huhuhu

Unknown said...

xpnh lg tgk urutan letrik..ngeri plk sy kak..

Zie Madini said...

tak pernah urut guna letrik. camne tu ek? teringin lak nk torai. hehe