Jul 18, 2013

Terawih dan minyak wangi

Hari nie dah masuk hari ke 9 ramadhan
alhamdulillah ramadhan kali ni , disambut sederhana
Tapi ramadhan ke 7 ,aku tak pergi terawih ,sebabnya lepas je sahur
kepala aku start sakit , pergi klinik , amik ubat ...tapi tak makan ubat pun ,sebab continue jugak puasa..

bawak ke ptg makin teruk ..tapi alhamdulillah dpt jugak menyediakan juadah berbuka utk kami bertiga..minggu ni along shift petang..jadi hanya aku,fir dan adik je .

Semalam hari ke 8 , masa aku menunggu utk isyak ,
tertiba ada org sebelah aku , terus offer minyak wangi
yang pada mulanya dia sapu minyak wangi utk diri sendiri
lepas tu dia offer kat aku,
tapi aku takde cakap yes or no .. aku tak sempat kasi jawapan pun
tapi perempuan tu terus amik tangan aku sapu kat tangan aku ..
aku senyum dan cakap terimakasih..

lepas tu kat kepala aku , terus terfikir..
isshh aku ni ..kot org tu sapu minyak apa ke ..tak pasal je.

tapi aku yakin..aku jumpa org yg baik2..
kdg kita kena percaya rasa hati kita.

tapi nextime , baik jangan .. bahaya kot..

5 comments:

Rasp said...

now dah better ke sis?

laaa beriya lak dia tawarkan minyak wangi tu ek sis...
kena hati2 next time ...

norhidana said...

heheheh kalu dana mmg tak tahan bau minyak atar, kuat sgt sampai blh migrain jd nyer...

:: CIKVIVA :: said...

tulah, pasni kena hati2 tapi kadang2 tulah kita ni selalu bersangka baik je..

wantie said...

hmm.. faham bila akak cakap bahay kot.

Moga akak sentiasa dilindungi olehnya..

ct7775 said...

klu kenal tak pe, klu tak kenal mesti ada rasa lain macam kan...