Oct 28, 2013

Caffeine Addict



aku bukanlah seorg caffeine addict.
Kalau aku minum nescaffe ke,mesti kepala aku toing.. kang lepas tu kuar burung2 berterbangan ,bintang apa semua ,lagi kalo aku minum nescaffe panas, tapi kalo nesscafe ais okeh lg..x de lah pening.

Kalo lepak kedai, kdg tak tau nak order apa,slalunya jdk pilihan mmg nesscafee ais ,kalo tak pun Barli ais

tp kalo order barli ais ,atau air buah, kdg over Manis,sama gak ngn teh o ais.. tu x suka ordeer..
tu yg jdk pilihan nescaffe ais.
gamble je minum kdg okeh,kdg lps minum pusing.

kaLau aKu makan biskut,cicah nescaffe panas, mesti aku hanya cicah tp tak akan minum.

Lor ni taknak Lah order nescaffe..takut jdk addict lak..

kita minum horlick.. tp mahal lak horlick ni..

susah Kta minum je ais kosong..kaTa gula naik hargakan.


.

posted from Bloggeroid

4 comments:

cheqna said...

cheqna minum teh o je =)

Cho Zila said...

gula dah naik ... elok utnuk yang nak kurus cam saya...
sayaler tu pencandu kafein.. tak leh tak minum...

norhidana said...

heheheeh dana pun kalu minum nescafe msti migrain... sbb tu dana jarang minum nescafe or minuman lain... selalu prefer milo atau air kosong je

ietams said...

saya minum nescaffe sebab keperluan utk tahan ngantuk di opis di pagi hari je kak ty..