Aug 20, 2014

Pakai Kain Batik



Semua tau, aku ada menjual Tudung
Salah satu yg bakal release on 23hb sabtu ni
Adalah Whitelabel batik hijau dari Aidijuma.
Semua pun kata tudung ni tak lawa
Macam nk g bendang jr pakai tudung batik atas kepala.

Sampai kan ada yg cakap..kasi free pun x nak..hahhha.sampai gtu sekali.
Bagi aku its okeh.cuma dlm hati trfikir jugak apakah juma kekurangan idea.

Tp sebab aku ada selai.puas aku offer semua pun jual mahal.
Aku pakai je lah..hanya yg ada confident level tinggi je berani nak pakai.
Antaranya aku dan Norjuma Habib.

Cuma Juma more beautiful than me.
Apa pun kalau nk order tudung pls contact me okeh.
Sempat..dan sesiapa nk jemput openhouse pun boleh.
Inshallah kalo free aku sampai.

.

posted from Bloggeroid

2 comments:

norhidana said...

omel pe kak... klasik tuh... kalu jual kt dana pun ok je...

wantie said...

Wow..versi baru ni..pas ni mesti ramai org pakai