Sep 17, 2009

Kalau Nak Saman..Saman lah..

Malam tadi aku gi sopink kat Kajang
dah puas berjalan .dari satu kedai ke satu kedai ..

fir kebosanan menemani mamanya sopink..

kiranya nak gerak balik dah ..
aku menuju ke kereta..tetiba ..
ade polis tegur..aku pun berdiri sebelah kereta itu .
polis tu tanya kereta aku ke...aku senyum jew..
dia nak tulis surat saman..aku cakap ler
kalo Encik nak saman2..saman je lah ..

sebabnya itu bukan kereta aku pun ..kebetulan je aku lalu .dan berdiri disitu..
wahahahha..lepas tu pak polisi tu ..siap tanya .banyak ke sopink..
aku cakap ar..kenapa..kalo tak banyak .nak kasi tambah ke..nak kasi duit ke ..nak suh aku sopink..

aku pun mengucapkan Selamat hari raya..dan berlalu dari situ..

17 comments:

sueanne said...

hahah..wat suspen je la kty ni..
igt kete kty tdi..hahah..

cheryna zamrinor said...

ingatkan betul2 kena saman td!

attyfir said...

sue & sha ~ wahahahahhaa..

Neeza.Areef said...

ganas tu kty sound polis

syanis said...

hahahahah sabo jer la... silap org polis itu

Anonymous said...

hehehe.. mujur bkn kete akak kan

CuTeMiUt78 said...

wakakakaka..ingatkan kty yg kena saman.. :D

Lina said...

fuh kak ty selamba jer sound polis tu ek...

bintangku said...

brutal lar kak atty... selamba jerk..

Liza said...

liza ada 2 saman parking tak bayo lagik nie, malas ler

Dee said...

wah kty..berani ko ek..kalo k tina dh lari nyuruk blakang dee..hahaha..

mrs shaifull said...

hehehehe nakallah kty ni :)

Dearie Pearls said...

hahaa..
ingatkan bebetul kena saman..
ku tertipu..
huhu..

MuMMy 2 Haqq said...

hahahaha..padan muke pak polis tu!

aRe_uDear said...

amboii3x.. k.atty kemain baik punyerr sound kat pak polis tu mentang2 bkn saman keto die wakakakaaaa... ;)

Blog Eazy Izzuddin said...

hehehe......
beshnye shopping....
eazy this year biase2 je shoping
huhu
xD

rasp said...

mau terkezut polis tu ek sis...
hahahaha caya sis !!!