Sep 1, 2009

ku terima tetamu di hari jumaat

Pada Jumaat lepas 28 Ogos 2009
aku terima tetamu yang tak ku sangka..sangka..
tapi aku berbesar hati dapat bertemu..

aku balik keje pukul 4.30 pm..
terus bersiap2..dan jemput tetamu aku di erl putrajaya..

kami berbuka puasa bersama2....
tapi kami berbuka lambat sikit..ater ..semua restaurant penuh.
jadiknya solat maghrib dulu ..

nie lepas solat maghirb .. aku teman ..kawan ku nie sopink kasut anak dia..


lepas tu tgk semua restaurant dah lengang baru kami
makan..huhuhuh..baru buka posa tau ..dlm kol 8.45 gitu ..
tapi seblom tu kami ade lah minum air..


lepas tu kena makan ..laju2..sebab ade hal ..nak diuruskan secepat mungkin..kelakar time nie..

hanya..aku dan family serta tetamu aku je yang tau ..pasal cerita ini..
lepas antar tetamu aku ..aku terus balik umah ..
sampai umah ..aku kol..tanya dah sampai ke belom.apa semua..sekali ..aduh..
ade perkara yg takdpt di elak kan ..jadiknya aku ajak tetamu dtg bermalam ke teratak buruk aku ..aku rasa berbesar hati .kerana..tetamu aku sanggup bermalam di rumah aku yg serba serbi kekurangan..

keesokannya hari sabtu 29 ogos.. kami continue lak sopink lagi ..
kemain lagi fir..tolong tolak troli ..
udahnya lepas tu kepenatan ..lepak je kat mana2..

hasil rembatan .. memula ingat kena pakai 2 kotak lah kan .. sekali kami semua susun bebaik..cukup satu kotak ..tapi rupanya baru je 8 kg..kalo tak silap..

wah..akak berangan konon ..dia ar nak pegi jauh tu..hehehe

utk tetamu aku ..lain kali dtg lah lagi yer..terimakasih..sudi jumpa kakty & family dari jauh..
kami semua sangat2 terharu ..

p/s : aku terpaksa sorokkan identiti tetamu aku ye..atas kehendak tuan punya badan ..
nak raya nie meh turun sini lagi ..kita sopink 2 ari 2 malam lak ..

30 comments:

aRe_uDear said...

huhuu bgus2 kak atty sabar menanti yer.. ;)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

wah~

sakan kak~

aku tetiba lapar~

Puan Ninie said...

bestnyer ada teman rahsia dtg..:)
hehehehe


ape beli kotak besar tu kak?
:)

Dee said...

mesti bukan blogger ni..kehkehkeh..

CuTeMiUt78 said...

eemm.. sapa la gerangan tu ya kty..

CuTeMiUt78 said...

sakan tu bersopink2..

adenium said...

adoii kakty...sopink sakan lagi nampak... errr..gamabr makanan tuh kene letk malam2 jer kakty dibulan poser nih..hehe

rasp said...

murah rezki atty melayan tetamu jauh tau...

M said...

tu ada anak? ntah-ntah anak sedara kotttt.

murah rezeki akak and family sudi tlg and bg tumpang rumah utk org yg br jumpa = D

amin!

joegrimjow said...

nanti anto jo kat apot
ok?

Anonymous said...

wah manyak soping ek

Syima Syaz said...

nih mesti tetamu gelap ni kan..kan

attyfir said...

kecik..len kali mai dtg lagi..bawak kecik sekali ..geram tol tgk ..nya

joe..insyallah ..bila baliknya ..kasi tau ar..kitaorg anto reramai ..

mummysya said...

kak ty, tetamu tu shopping sakan kat KL, kak Ty shoppping sekali ker???

KV said...

oh, sungguh misteri tetamu kakty.;)

ains said...

misteri sungguh la hai tetamu kak ty

Hernee Nazir said...

misteri btul ttamu akak ni..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

SAPE KAK tetamu akak ni...jeng jeng jeng....mmg rahsia betul....hihihi

tapi yg pasti tempat akak sopink2 ni kat alamanda yeak....kalo betul lieya gi skodeng jap....hihihi

Masviona said...

kalau gini ler lenkali nak tolong temankan dia shopink sama ler nak amik aura dia...ahaksss

Hezesuze said...

aik! tetamu ni penuh misteri ek kty....artis ke??? ekekeke

ratna said...

sungguh misteri tetamu tu.

attyfir said...

kin ~ kty sopink brg dapur je skit..

genny da bomb said...

sapekah gerangannya itew...smp kena rahsia hehehe

mummysyafie said...

wahh kak t, misteri nya tetami kak ti ni

miezrina said...

ohooooo.... sib baik stay lagi sehari... dptlah kirai duit kat kl ni ek... one day reveal la kak ty eh... nak jugak tau sapa dia ni...

pRincESs_N said...

wahh....mesti tetamu tu sonok gn layanan k.ty & family kan...sopim sakan k.ty..

Neeza.Areef said...

skali fir tnjuk ayammmmm.huwarghhhhhhhhh

Hotmama said...

uisk mak ai...terliur ha tgk makanan tu di bln posa ni

PerantauSepi1306 said...

uishhh dasattt sopink sampai kuo kotak beso tu... ;D baik la atty ni, layan tetamu memang kelessss

watie wyyn said...

uish..misteri betul n3 ni..