Oct 1, 2009

Hadiah diterima ...sempena hari raya.

Sempena Syawal yang menjelang..
beberapa hari sebelom syawal..
aku dan anak2 menerima sedikit buahtangan
yang datangnya dari jauh..
buah tangan yang di belikan khas..oleh adik aku ..kepada kami sefamily..
tgk bag plastik..kalo yang mana tau..tau lah dari mana dtgnya .


yang besh..akak ngn adik..serta aku ..
masing2 mendapat beg..baru.sempena raya..
dan banyak lagi diah lain..baju,shawl..bagai..
terimakasi adik@ucu..
senantiasa ingat beli kan kami semua...yang palin istimewa..
pada aku jam nie..
aku mmg suka jam..dan aku jenis
tangan alergic..yang takleh
pakai sebarang jam..
jam yang aku ade sekarang pun pemberian mak aku .

gebusnya tangan aku hehhehe..
sapa nak merasa bersalam ngn tangan gebus..
meh dtg beraya..



dan hari isnin yang lalu ..
aku menerima pos laju ..kan main lagi kotaknya .

dari JB..
banyak betui hadiahnya .
terimakasih pada rina@cute-miut78
terimakasih daun keladi.len kali ..kasi lagi..heheheh
tuk fir pun..ade..fir pun cakap tq..

sapa lagi yang nak kasi diah..leh sms nak mintak alamat..ekekekke

21 comments:

De' Sal said...

Best dapat diah kan atty,manyak pulak tu.

attyfir said...

sal tu lah ..sonok dpt diah ..hehehhehe

Dee said...

sonoknyer dpt hadiah..duit ray apun ada nmpknya tu..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. hadiah merangkumi menang contest... hadiah besday fir, hadiah besday kty.. all in 1. Harap suka dan sudi terima hadiah yg tak seberapa tu ya..

mama tisya said...

wah bergaya ngan bag harrods ye...kita aritu mil blikn wallet harrods...cantik la jam tu..mmg gebuu tgn tu...:-p

attyfir said...

dee ~ hehehe..

rina ~ suka..hehehhe

mamatisya..bila nak bersalam ngn tangan tuh..

Hezesuze said...

nk tunggu adiah dri kty plak....ekekekekeke

syanis said...

wah wah murah rezki kakty sekeluarga

attyfir said...

ze ~ hhuhuh...ko lah kasi kty ..diah..ekekke..

ain..amin..hehhee..

pRincESs_N said...

seronoknyerr dpt present k.ty...cantek jam tuu...

Neeza.Areef said...

siyes gila lawo jam tu..za mmg suke jam patsegi gitu..npk kemas

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt byk adiah..murah rezeki kak ty...tangan kak ty mmg gebus..teringin sy nak salam tau..he he he eh

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ni rezeki hariraya nampak gaya
alhamdulillah.............:-)

NzA said...

Jelous,jelous,jelous...nk gak la...Bestkn kalu dpt gift dr seseorg. Rezeki Ramadan utk hari raya...

Redbloodsnow said...

best ah pat adiah. lawa siott jam tuh. nk curik ah..hehe

bintangku said...

agaknye kalo jam yg org bagi, tak alergic kot kak... kene mintak org belikan ler kalo dah macam tu... :P.. Ampun kak... jgn mare... guro2 jer... :)

Zura Tahir said...

bertuah nye badan...walaupun gebus...:D

attyfir said...

BINTANGKU ~ RASANYA YE KOT..EKEKEK..MEH KASI KTY JAM..HEHHEE

Mrs Taj said...

jauhnya datang pressies tuH!

aliaaroslan said...

comeyl jam.. cung

adenium said...

wow kakty...jam dr london....