Oct 21, 2009

Makan2..masak2..

Ni citer basi..
sehari lepas akak abis exam ..

sempena akak dah abis peksa pmr..
barulah pakcik3 makcik2 serta rakan2 terdekat ..
kawan2 akak dan adik
datang umah aku ..seblom tu pun ado gak yang dtg..tp bila akak amik exam..
memang aku tak pegi beraya..sangat .dan tak menerima tetamu ..
jadiknya semua pakat2 nak dtg umah aku ..selepas akak betui2 dah abis exam ..


seronok bila menerima tetamu ..
walupun rumah ku kecil..tapi aku suka tetamu dtg ..

antara menu pada hari itu ..
ialah nasi putih,gulai nangka+ayam,sayur kacang+hati,
ikan masin,pulut,sambal ikan bilis,
spaggeti ,macaroni goreng,nasi impit + kuah kacang ,mihun goreng,puding jagung.


gambar tetamu..langsung kelupaan nak snap..
pada tetamu yang sudi hadir..jangan serik dtg umah ku yg comey tu ye..
ade masa dtg lah lagi..


26 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain lagi kty.. penuh meja tu ha.. sedap la kty.. pos sini skit

malinasiam said...

ukkkkmakngaiiiii
byk nyer makanan
bile nk dtg umh nie???

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sedapnyer kak ty....
kalau dekat nak gark menyelit kan ...hik hik hik

zh-ena said...

banyaknya k.atty masak..rajin

Neeza.Areef said...

asal npk makanan je lapo

Adam said...

saya terbayangkan ... jikaalau saya menjadi Anak Kak Atty .. nescaya saya menjadi gemuk sekarang.. sebab cukup makan.. hahahhahaa! :) kak atty!!!!!! howayu?

Elena said...

kty ape email add? nak invite ke blog saya ...

ilLa said...

wahh....sodap nye.....

Unknown said...

kalu org dtg omah murah rezeki...bnyknyer makanan....hehe

bestnyer dah pernah cuba RM...kalu jumper lagi kem salam yer...hehee

dari peminat fanatik...hihi

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

huwaa~
lapar woo~

attyfir said...

dakjaat ~ kty okeh ..tambah gebus ..

alina ~ attyalong@yahoo.com.my

posh ~ inysallah ..nanti kalo jumpa kty kim salam kan ..

zara ~ gi ar makan ..

Faizah_Haris said...

kak tyyyy
tak tahannnn laaa tgk gulai nangka tuuuuuuuuu....ishkkkk3....

attyfir said...

faizah ..ko jgn ..ko kan diet..

Suziey Ahmad said...

perghhh byknya mknana..sedap2 plak tu..

sue-ab said...

tak baik tau buat aku terliur tau kak...

De' Sal said...

sedapnya............tu semua atty masak sendiri ker.....rasa lapo la pulak....

wanie said...

best nye kty..macam2 makanan ade

p'na said...

sedapnya.. nak mee rebus tuh..

☆ lieya latif ☆ said...

rajinnye akak memasak...sedap lieya tgk hah...meleleh air liur tau.....

pRincESs_N said...

wahhh k.ty...lauk pauk sedap2 tuh....

kin hashim said...

wa besnya..byknya kak ty masak! seronok kan jamu kawan2 makan. Tulah, bila ramai2 tuh, selalu je sampai terlupa nak bergambo! bila tetamu nak/dah blk, baru la teringat!

fazid said...

bestnyaaa....makan besar kakty hehehhe

rasp said...

perggghhhh menu yg sungguh lazat...
mmg sronots kan bila dpt melayan tetamu2 nie :)

Unknown said...

rajin n pandai ko masak ek kty..nnt aku p umah ko..ko masak best2 ek hehehe

windu kat ko

Nurhayati said...

wah wah wah wahhhh byknye makanan.. semua sedap2 plak tu.. menaikkan selera betul la

ratna said...

byknya menu kakk.. sedap2 lak tu semua. mesti berbaloi-baloi org yg dtg tu..