Oct 24, 2009

Saat ini aku rindu sama uols semua

rindu kalian semua ..
last hangout masa lepas besday avin ..
lepas tu aku ade jumpa mas ngn kin masa bersahur time posa tu ..
itu pun 1st week posa..
lepas tu dah tak jumpa lagi..kecuali mas je..
itu pun nasib mv.com dtg umah aku .kalo tak .walupun dekat tapi payah benor nak berjumpa '

lately aku bzios sangat ..uruskan anak2..exam.
akak pmr.jadik tak berjalan sangat..lepas tu ngn family aku kenduri kendara
setiap minggu ..

minggu nie aku keluar daerah lagi ..sebabnya cik ct akan melangsungkan
pernikahannya bersama yang tersayang ..

minggu depan di umah pengantin lelaki pulok ..
saat ini rindu sangat ngn cikwanie..yang lagi lama aku tak bersua ..
rindu ngn kin & co , mv.com...huhuhuuh..juga pada lisa & co

insyallah ade masa nanti kita berkumpul kembali ye ..
korang semua jaga diri..jaga kesihatan tau ..

15 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nak gak jumpa kak atty~

=(

Dearie Pearls said...

Salam Kak,
Wah..
Ramainya insan yg dirindui..

Best saat bersama-sama..

Unknown said...

Miss u too akk,
alwaz rindu sama akk dan ahli2 jemaah yg lain...

alwaz in my heart....

hope kita dpt jumpa lagi ok:)

~hugs~

cheryna zamrinor said...

ye...mmg ada perasan yang kty kurang sket posting..selamat ke kenduri kawen ye!:P

farish izaryl @izreez said...

so sweet moment

UnGu VioLet said...

tgk gambar tue pun dah nampak syok2 sgt.. mestila rindu kan kak..

Unknown said...

bessnyer jumper kengkawan....

CATZ said...

hi atty,
lama kita tak jumpa ya..
walauuuuu dekat kan...
dating cendol kita tak jadik2 kan..
hheheheh

kojah said...

bestnyerrr...

sure gamat kan kak...

Puan Ninie said...

ninie nak jumpe kak atty gak!!
:)

banyak bebnor wedding nak kena attend ye kak?
;p

Suziey Ahmad said...

ala bknnnya jauh..bole jumpaa2an..tp ye la komitmen masing2 kan..

Amiha Ayu said...

alah sweet.. rindu kengkawan...
take care kak ty!

prebetsabu said...

takpe.. takpe..

once sume keje kita beransur kurang 9mustahi la keje sume leh settle kan..?) nnti kita semua berjimba2 laaaaaaaaaaaaaaaa..

no worries..

CuTeMiUt78 said...

eemmmm ramai yg dirindui ya kty.. takpe.. pas ni back to normal k..

Mrs. PinkJamboo said...

windu sama kak atty juga....