Feb 4, 2010

Yang Sebenarnya

2 -3 ari nie aku sebenarnya menyepikan diri dalam dunia blog nie
tak hapdet blog ..sebabnya aku tengah menkaji sesuatu ..ekekkeke..
kawan-kawan yang rapat ..dan mengenali aku pasti tau ..aku suka buek po kan ..

dan Yang Sebenarnya ..
mood dah tade ..ekekekke ..
mengalahkan orang nak sambut raya cina hah ..

Mood ..nak bercuti je hah nie .
dah melayang-layang fikiran nie .nak bercuti ..

Raya cina nie ..aku sangat bz..merantau ke negeri orang.
nak menghantar rombongan meminang utk my cousin ..semoga semua berjalan lancar..
lepas abis majlis ..aku dan family aku akan pegi bercuti ..tak sabar dah nie ..huhuuh..

p/s: okeh ..nak mengkaji lagi ..senang nanti ..time nak bercuti ..

15 comments:

ita cutevirus said...

huhuhu...

kak atty, ita pun raye cine ni merantau ke negeri orang..

gi pahang... menerima pinangan orang huhuhuhu..

Hasnah said...

haaaaa..
akak mau g mane tueeee jeng! jeng! jeng!

suspen hehe

pRincESs_N said...

smlm N park kete N sblh kete k.ty kt post ofc...tp x nmpk lak k.ty ktne..

Unknown said...

ni mesti nak gi jenjalan lagi ni hehe

malinasiam said...

cehhhh
bonci den tgk kwn2 den semue nk bercuti ni
den????
yg ado
dok lah mgadap pakej2 kawin nie

Suziey Ahmad said...

waaa kaji apekah itu

shakeymirza said...

salam kenal..hope leh tukar2 link..
i tumpang follow u ye...^___^

mrs shaifull said...

mana destinasi pulak kak lepas ni? bestnya cuti2 kan :) selamat bercuti kak

attyfir said...

ITA ~ nak bertunang ye ..

asna ~ jeng jeng

N ~ lor awat tak coling .kty g maybank sat.tgk no jauh lagi

posh ~ nak jalan2..

suziey ..den kaji .jgn tak kaji

malina ` alor nanti ko g lor luar negeri lak ..ekekkke

mirza ~ okeh .salam perkenalan ..

ct ~ tq dah tak sabau nie ..

Hezesuze said...

kaji jgn xkaji kty oiii....huhu

raya cino g pulau pangkor...yihaaa!!

Dee said...

kty..gi cuti jgn lupakan daku ye..apa2 yg patutlah..hahaha..

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah ...jalan sakan kak.....cuti2 panjang ni yg sonok pi jalan2 kan kak....selamat jalan2 kak....

attyfir said...

ze ..kita jumpa di sana..ekekeke.tade makno nya ..lain arah

dee..insyallah .
lieya ..cuti lama.besh taksabau nie .

ALoNa CintamaniszLite said...

hmmm...sebelum nak bercuti tu...mmg asek rasa tak sabar2 aje, kan..

Tp bila dh balik bercuti tu..alamak aii..rasa letihnya satu badan..

Kata gi cuti..tp balik letih pulak!! cuti ke namanya?? haha...
Tu sy ler. Kalo kty..tak tau ler plak..keke

Unknown said...

adehhh br target nk jumpa ko huhuhu tp takpela, aku pun ase cam tak jadi gak p sebab kedai mesti sume tutup huhuhu