Feb 3, 2012

Hari-hari masak

Aku nie nak kata setiap hari masak 
walupun simple , walupun hanya 1 lauk je pun dah cukup 
Ye lah dapat anak2 semua pemakan
dan sememangnya kuat2 makan

kadang aku cam dah lupa ,camne aku ajar anak2 aku makan masa kecik 
tapi alhamdulillah tekak anak2 dan along senang nak jaga
masaklah je apa2 ,dia org makan jer
yg paling penting mesti pedas

Hari ni masak spaggetti
sebab hanya aku ngn adik@anak no 2
aku jerr yang ada kat umah
senang ,simple, cepat tapi makan mau bertambah nie

kalau akak tengok ni mau terliur nie..


jemput makan semua

12 comments:

azzey said...

sedap gak sesekali tukar selera mkn spageti kan..kdg2 asyik nasi je jemu jg ye...

Lyn Yusoff said...

masak sndiri puas hati kan akak :)
mcm my mum.. masak hari2 pun takpe..
janji puas... lagi2 dpt makan sama2..

Cik Ina Do Do Cheng said...

atty bila nengok spagethi ko teringat spageti cik ina dalam esbok dah 2 bulan nak buat asyik tertunda . terliurlah plak atty : )

Mak Su said...

dah setahun rasanya x masak spageti, huhuhu

Nazz@Purple said...

yummy..

Ms.Lilies said...

mcm berjanji plak kita kakty...saya pun masak ni hehehe

Aiza Haris said...

wahhhhhhhhhhhhhh tu diaaaa spegetiiii.... dah lama saya tak wat spegetiiii dahh...

ALoNa CintamaniszLite said...

Nape laa sy masih tak brp sgt ngan spagheti ni...setakat rasa2 tu boleh laa..tp kalo nk makan perabes mcm mee goreng tu..takde ler.

Softtouch [Hanim] said...

sy pun terliur kty tgk nie..

Alhamdulillah anak2 n along xcerewet....tu yg lg semnagat nk masakkan kan kty..

Unknown said...

wanie pun terliur jugak dah nie kak,
oklah tue kalau diorg jenis pemakan,
at least apa yg kita masak,
abis licin dimakan,
kalau tidak kan rugi....

Neeza.Areef said...

kt umah pn wajib ada stok spageti kty..x kira la nk msk camne msti nk wat stock skang..fav sudah

CuTeMiUt78 said...

sama la kita kak.. hari2 masak.. kadang smpi tak tau nak masak apa dah.. tapi klu msk mesti kena pedas.. baru org2 kat umah tu makan.. klu kurang pedas.. agak kuuureeengg skit