May 5, 2013

5 may

Mesti semua orang busy menjalankan tanggungjawab kepada negara, tak terkecuali diriku, alhamdulillah syukur..

Aku bersyukur di hari ini aku masih lagi bernafas, hidup dikeliling family tercinta dan punyai sahabat baik yg aku sgt2 sayangi..(Kau taukan! )

Di usia yg tak lama lagi nak masuk siri 40an..aku sgt2 tidak sabar..mcm nak terus je umur 45thn.. :)

Ya allah,kau makbulkan segala doaku,semoga aku terus diberi taufik dan hidayah,

Semoga aku terus isitiqamah,ameen
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

Rinna said...

Epy belated besday Atty..

ALoNa CintamaniszLite said...

usia adalah anugerah kehidupan.
sama2 lah kita hargai perjalanannya.

Selamat panjang umur, aty
semoga diberi kesihatan yg baik..
semoga impian tercapai...amin

lieyalatif said...

Alhamdulillah...akak diberi kesihatan yg baik dihari lahir...in sha Allah kakty moga2 Allah sentiasa beri kesihatan, kesejahteraan dan murah rezeki utk akak....

Selamat hari lahir kakty...maintain cute ye kak hehehehe

eMMe said...

hepi belated busday kak Atty
moga sehat walafiat sentiasa
ceria n bahagia di samping anak2 famili
murah rezeki selalu...
jg diri kak atty selalu
jgn makan kek byk sgt
kurangkan manis2 dlm makanan atau minuman..
manyakan manis dlm senyuman

heeee~

wantie said...

happy b'day kty. semoga panjang umur. hidup di rahmati di berkati. beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat.

Anonymous said...

amin2.. happy belated birthday yer

IEYNA said...

happy belated bestday kak aty..smgo dpnjgkn umur n dmurahkan rezki...

Zura Tahir said...

heppy bday kty...