Jun 5, 2014

Rm15 jer pun

Hari Isnin 2 June 2014 haritu ada lah sahabat nak belanja aku dan anakdara aku sikakak
Jadi yg aku ni teringin lah nak makan dekat Cafe Picc buffet yg rm15 tu.Selalu dengar org cerita
baca kat Blog je

Jadi Jom kita ke sana.
Sampai sana dalam pukul 1.10pm
Sampai kitaorg duduk luar sbb nak view putrajaya indah itu.

Lepas tu terus pergi ambil makanan.
Tanpa agak hampa lah
Takde choice dengan semua makanan dah habis, bekas kosong terkulat2 lah aku dengan pinggan kosong.
tak restock.Aku tengok Supervisor pun gelabah semacam je
jap2 snap gambar , wasup anak buah kot suruh restock

lepas tu aku ambil cake je pun.cake biasa2 je
Kakak , dah bebel2..lapar xde apa pun mama yg nak makan.semua dah licin dalam tempat lauk tu
Jadi kami kena tunggu sekejap
Itu pun xde nasi, ada lah lauk ikan masak kicap , ayam masak lemak cili api,kobis goreng kicap



Macam tau je lah aku diet.memang suruh makan lauk, tak kasi aku mentedarah hari tu
Lepas tu suh kakak order air milo ais 2 cawan, untuk mama sorang je
kenyang minum air milo ais, kena bayar tau.bukan dalam pakej.

Alhamdulillah dpt makan sambil tgk view Putrajaya yg cantek.

Ye lah RM15 je pun, jangan harap le kau nak mimpi makan mcm kt hotel bufffet yg hrga 80++ kan.
dan hari tu , aku rasa kalau mak aku yang masak lagi sedap dari lauk yg disediakan kat situ
pendapat aku je lah .. harga pun murah kan .. tak boleh lah nak harap lebih-lebih



.
posted from Bloggeroid

8 comments:

lieyalatif said...

laaaaaaaaaa biar betul kak...pukul berapa aka pergi tu? lieya pergi kul 1 aritu...mmg pilihan lauk byk sgt2.... staff pun laju topup lauk yg dah abis....

Nurhayati said...

first time nama kedai makan tu.. wah semua rm15 yer..

ietams said...

kesian kak ty dan kakak..
kak, buffet tu buka utk waktu mkn tengahri aje ke

Eye_nee said...

Bunyi macm marah jer tu bila kata lauk mak masak lg sedap...heheheh...

nad said...

tak sangka plak dorg x topup.. akak p weekend atau weekdays? saya pegi ritu weekend pilihan walau tak sebanyak weekdays tp tetap puas hati...kena p lagi tu kak, hehe

mamyharraz said...

kalau kena situasi gini mmg hampa kan kak
takpelah mungkin bukan rezeki kak ty hari tu.

Ilusi Kristal said...

o yeke kak? baru plan ngn bdak2 opis nak g..

wantie said...

alhamdulillah rezeki tu...