Jun 9, 2014

Tuduh

Baru2 ini aku tercari2 jubah feveret yg selalu aku pakai.
Mana lah pulak hilangnya jubah tu.

Dalam kepala otak mulalah dah syak,
Along buang ke.? Kalau tak buang, maybe terjatuh masa sidai kat ampaian.

Tapi pagi tadi cari2 jumpa, ada je terselit antara baju yg lain

Lepas tu tercari2 tudung pulak,
Macam hilang 2 je tudung aku,dalam.tuppaware yg selalu aku simpan,
Syak along lagi.
Along jual kt Group tudung ke ni.
Padahal selalu pesan, kalau sehelai hilang, aku tahu tau.!!!
Jangan sesekali usik tmpt tudung Attyfir tu.


Balik karang nak kena cari lagi.
Raya nanti baru mintakmahap dgn along, :)




Tuppaware Tudung aku..kalau nak terapi minda , belek2,belai2.
posted from Bloggeroid

4 comments:

Queen said...

haha.. biase tu kak ty,,

sape lagi kan. takkan sufiyyah pulak kan. hahha

Chekgu Azrine said...

SALAM PERKENALAN..

sarah said...

ooo bekas tu..ingat simpan tudung dalam tupperware yang orang selalu isi makanan tu...heee

wantie said...

tu dia.. satu tupperware tudung.

ila tengok entry terngat kat diri sendiri. tudung sendiri pun berlambak lambak