Jul 18, 2011

Berpusing-pusing

Hari ni ntah apa yang melanda jiwa raga..sokmo terlupa
boleh masa nak pergi rehat, dah sampai separuh jalan ke tempat yang hendak dituju
baru perasan , semua bil & dokumen aku telah tertinggal di opis

Tepuk dahi..kena patah balik
berdesup bawak kete..patah balik ke opis
nak ambil segala document dah bil2

sekali dah ambil..lega..
drive dgn senang hati ..sampai separuh jalan
tertgk brp nilai duit yang aku bawak..
sekali eh mcm short
ayork tepuk dahi ..sepatutnnya ada dalam rm1***..tp mcm short 200 ratus disitu..
adoi..gelabah ..berenti tepi..

malas nak pusing balik ..lantak ar..pening kepala aku je.dah le panas ya amat kat luar nie
terus kol uncle...suh tolong cek kan kat aku parking kete kot jumpa note rm100 , 2 keping
lepas tu kol bos..jugak kot dia masuk opis..suh tolong tgkkan ..

aku dah malas nak pikir..lantak disitu..terus kol my along tanya di mana..di mana..
terus join diaorg lepaking di mamaking ..
sampai situ tengok ..wah ramainya korum..yang bukan orang lain .our bff sejak dari sekolah menengah lagi

kalau dikelilingi jejaka malaya terhebat ni ..aku lak sorang je pompuang..hahahahaha..mula lah depa nie..
udahler taknak kasi aku duduk sebelah laki aku .saje je tau..i nak bisik2 pun susah..

Tapi sonok sembang ngn diaorg ni .terus lupa pasal duit tu ..
bos berulang kali kol..tanya..cakap je.mesti ada kat mana2 tu.nanti mesti jumpa..
padahal..aku syiok je lepak..malas nak pening kan kepala.

sekitar pukul 2.15pm semuanya beransur..nak pergi solat..along nak pergi kerja..minggu ni shift petang
aku terus g kat kete..
sekali cek2 bawah kerusi..takde..
sekali kira balik.eh cukup lak .duitnya..

saje je tau..kasi gue suspen..nasib ler aku malas nak pening2 kan kepala..biorkan je..
terus kol bos cakap dah jumpa.bos tanya kat mana..ada ler..hahahahaha.malas nak citer panjang..

.

.

14 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

eida pun penah jadi cam tue..kira mula2 ada..kira balik xcukup...pastue bila dah huha huha..kira balik cukup plak..hahahah saja jerk kan...

cheqna said...

sib baik..
tapi kadang2 bila jadi cam gitu baik kita wat rilek je kakty ork...
mesti ada tu =)

Unknown said...

ish penat tue kak dok berpatah-patah blk,
hihihihi....

akak,
rindulah nak gather2 blk,
bilalah masa itew akn tiba kan,
hurm...

Cik Ina Do Do Cheng said...

Atty kalau boleh jangan amalkan balik semula kalau dah mulakan perjalanan. Pastikan semuanya lengkap kalau nak buat sesuatu .

Softtouch [Hanim] said...

nasib jmpe kty duit tu..mgkin sbb ari ni isnin kot tulah mcm blur smacam jer...heeeee

ALoNa CintamaniszLite said...

sy pun penah gak alami situasi lebih kurang mcm ni, hehe..
Tp sy ni lak..wlpn buat2 tak nak layan tp kepala otak ni dok terpikir2 jgk perkara yg pertama td...hehe..

mummysyafie said...

kak, rasa nya kiter kena amik cuti dan berjimba2 sama kak. mmg stress kot or letih kiter ni

~finee~ said...

ahahaha ape yg kty pk neh? kot2 toyol da sorok duit tu kejap, nak test kty je hehe

wahida said...

kak, jom pekena buffet duyan ptg ni!!

Yatie said...

selalu gak jadi macam tu kak.. hehehe fenin

eLLy said...

Sis kena makan kismis & kurma banyak2 nie ;p

sW33tdARLiNG said...

sometime dtg ari lupa, lepas satu lupa, lupa plak lagi satu...

rasp said...

sib baik kali kedua kira cukup semuanya...
kalo tak naya gak le...

ruziawati yusof said...

kak ty! sori dh lama x jenguk kak ty kat sini biarpun kak ty slalu melawat blog t.. sayang kak ty tau! ni kenapa pusing2 ni.. nasib baik kak ty jenis coolkan? hehe. lain x tak mo pusing pening eh? take care.. muah!