Jul 16, 2011

Kepantasan saya

 Sebenarnya ini lah kerja aku kalau kat Opis..sama ada bos ada atau tidak
Ini memang jadik rutin aku , aku bukan lah teror sangat menaip ate kerja idak ler banyak sangat yang memerlukan aku menaip .

dengan bos yang tak kisah sangat aku nak siap keje berapa lama .janji jangan bertahun sudah .melampau disitu.
Oleh kerana aku tidak teror menaip..tp sangat laju kalau time berchatting..hahahhahaha
jadiknya hari2 kena asah skill.

Sekarang ini adalah masa terpantas yang selalu aku dapat.
kira boleh ler..dari tade..practise selalu nanti mesti jadi lagi laju kan.
58 words

free online typing test

20 comments:

Unknown said...

wah wah wah,
hebat kakak wanie yg sorang nie:)

zh-ena said...

sama la kita kak atty bila menaip bl0g laju jea tapi kalau buat surat utk 0pis memang lambat mcm kura-kura hehehehhehe

Nazz@Purple said...

terror tu kak..nazz sem lepas ade keyboading test..bru blajar..

rasp said...

laju tu sis....
tak terseliuh jari ke hehehehe...
sronoks buat speedtest nie....

Anonymous said...

saya ni nama je blajo cara taip tanpa tgk keyboard masa studi secretari dlu tp xpraktik...hehehe
klw time blajo mmg laju taip sebab xtgk keyboard hafal kedudukan abjad kat hjg jari

kak minta tlg vote...
1. Klik LIKE this page.. http://www.facebook.com/MyWran​gler?ref=ts 2. Then gi http://apps.facebook.com/mywra​nglerway/ tq...

nnati inform kt blog akk dah vote ada adiah utk para pengundi nanti sy wat lucky draw
http://ibudamia.blogspot.com/2011/07/july-giveaway-vote-win.html

Dee said...

yelah kty..practise makes perfect..

Zie Madini said...

58 WORDS per minute? perghhh! kagum :)

wahida said...

perghhh...laju tu kak...

sama la ngan saya, kalau suh taip blog bukan main laju lagi, cuba suh buat minit mesyuarat, hampeh!! mcm kura2!!

Sidratul Muntaha said...

laju giler kakty
ayu cume 37 jer.
ahahha

attyfir said...

@Cik Wanie Ghani

tak de maknanya wanie..tu pun puas aritu itu je keroje nya

attyfir said...

@Nazz@Purple

ari2 practise..nazz

attyfir said...

@rasp

masa memula dulu kelamkabut gak sis

attyfir said...

@Nana

wokeh nana..nanti kty vote eh

attyfir said...

@Redbloodsnow

setelah berlatih berbulan2 lamanya zie

attyfir said...

@wahida

ida ..hahaaha..main tu laju le..kalo kty kena buat keje..lembab gak hihihiihi

attyfir said...

@Sidratul Muntaha

practise selalu ayu

Cik Ina Do Do Cheng said...

atty cahating ngan menaip cik ina tak mahir sangat.salute ngan atty.

Softtouch [Hanim] said...

sy pun kalu chatting ke laju je taip kalu buat keje tu agak lmbat menaip..hehehehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

owh..best gak ni. Dh lama tak test kelajuan menaip, huhu. Sy dulu budak vokay..kursus pejabat. Bab menaip ni mmg kena laju dan betul apa yg ditaip, hehe..
syok gak ni..TQ atty kasitau pasal mende ni..

mummysyafie said...

bab ni mesti fail. dulu ok kot tapi lately macam kurang je menaip.