Aug 2, 2011

Asyik beli kasut je

Along feveret dia adalah membelikan aku kasut.
asal jalan je..singgah tempat kasut..suh aku tengok kasut..
lepas tu siap2 paksa2 aku ...
tension skit di situ benornya..hahahhahahha..tp jgn merungut..

gambar takde kaitan ngn entry..
ni masa kitaorang lepak gerai doyan ,makan doyan.
thanks to along sudi temankan bini dia makan doyan
kat umah tu hanya aku dan fir je yg suka doyan nie..



 nie gambar masa tengok bola Malaysia lawan Singapore
kitaorang lepak kedai Charkuewtiaw..
nama kedai lupa sudah ..tapi dekat2 ngn Kopitiam bangi..

Andai aku tade..dia main beli je pulak ..al parah disitu..
kang kaki aku sendiri yang tak selesa 
Bulan lepas je 3 pasang kasut , dia belikan untuk aku ..
aku dah sound..cukup2 ler tu ..aku dah taknak kasut lagi..

Kasut yang ke 3 along beli bulan lepas..
beli tanpa bawak orang yg nak pakai..
sukati-sukati je..


bila aku taknak kasut..dia beli lak benda lain ..
lagi parah..bila dia paksa2 lak aku 
dok beli binatang ni .

aku amik gak le satu buat bantal busuk 
cer teka ..aku pilih kaler apa..

comey tak saya..ari tu g Vivahome 
kata sana benda ni rm24.90
kat downtown hanya rm15 hengget saje..

.

12 comments:

Yaya said...

erkkk dapnye lolen...

kak ketara beza rege tu eyh..byk nye dorg amik untung..sebagai pengguna kita la kena bijak membeli hehehe

Unknown said...

wah,
semakin byklah koleksi kasut akak nanti kan,
hihihihi....

:)

Nurmala Mazlan said...

Kty,
Kty g ek Malaysia vs Singapura-pura ritu..Kita pon pergi..Sore sampai serak²..Seksi u..Hiks~

cikbedahlaser said...

takkan amik kaler pink katy...
aritu nk beli octopus.. hehehehe nk letak kat keta.. tp x beli2 gak...

Cheritera Kami said...

bagus la usben kak..suka membolikan kasut wife dia..

lieyalatif said...

wah sonok kak....murah rezeki ...ade org belikan barang heheheeh.....tu tanda sayang kak ekekeekekek....

mesti amik kaler hijo kot heheeheh...

adoikak, durian la alieya paling tak leh blah....peberet tu....tak semena mena terliur ni tau!

pRincESs_N said...

al feliks...along suke tgk k.ty pkai kasut comel2 kot..

Dee said...

kty..cer paksa along beli kain ela ke..gelang emas ke..tv plasma ke..hahaha..

Queen said...

hahhaa.. yabang pun selalu paksa..tapi selalu saya tolak.. cuba paksa saya beli gelang emas ke..mau la jugak..wakwakwak

mummysyafie said...

kak bila kiter nak makan doyan sama. dekat je bangi tu kak. makan sorang tak syok la.

best nya dapat hubby yang suka beli kasut ni. nor kalau tak minta takde nya abang comel tu belikan.

PurPlè said...

sedapnya durian... dah mkn byk hari tu pun, masih teringat2 lg.
kasut tu cute la...

rasp said...

kalo i mmg redha dibelikan barangan hehehehe...
best nye dpt dolphin tu...
me dok berangan nak satu tapi takut berebut dgn sapphire...