Aug 2, 2011

Orang beli baju raya..

Taun ni aku tak beli pun baju raya..
pakai je yang mana ada ..nanti main match2 kan je ,kalau nak ikut tema
Tapi baju2 melayu udah beli , kaler purple dark..

tapi yang perempuannya maybe pakai pink kot..
kira aci lah kan ..

Hari Ahad , aku ngn along ada pergi kl jap 
ada banyak benda nak survey ..

tapi sebab malam tu nak terawih kan 
jadiknya tak leh pergi lelama..

dari jalan pudu ..kitaorang mula ingat nak g ikea..
tapi last2 aku ajak along pergi VIVAHOME..

jadiknya ke Vivahome..

eh ..ni gambar tangan je..
tangan yang kurus..kurus ke..hahhahahhaha..
Tapi kitaorang takde beli apa pun.
hanya beli sarung2 bantal je..
lepas tu cuci2 mata ..bila kaki penat 
dok pegi machine urut..lepas tu isi perut kat Oldtown
Pendapat aku pasal Vivahome ni ..aku suka lagi Ikea kOT..

Dari KL terus ke Bangi balik 
ada agenda nak buat...kami nak cari tilam,..
cari tilam raya ..

Puas cari 2-3 kedai akhirnya jumpa gak yang berkenan di hati ,dan berkenan ngn baget kami 
Jadiknya hari2 kami sekarang lena..sebab tido bertilam baru ..
hahahahhah..takde maknanya ..aku sekarang tido sehari paling lama 4 jam je kot.

Lepas tu along dok beli lak iron ..iron steam katanya 
aku cakap ngn dia..kenapa nak beli iron..
ye lah ..iron kat umah tu dah tak brp elok kan ..
kalau abang beli iron senang ayang nak iron baju keroje abang,
orang ari nak raya ..beli baju raya.
yang kitaorang ni ..beli benda lain..

Ate senarnya ..aku mungkin hanya nak beli baju raya kaler merah
Haritu dah jumpa , kena ngn baget..tapi tak kena lak ngn size badan..
rugis disitu..budak tu paksa2 gak ...kata ahkak muatnya ..suh terai.
owh tidak..saya tau size saya..takpe.takde rezeki .
still mencari baju kaler merah..kalau  takde..saya redha..jodoh ngn baju kaler merah takde.

11 comments:

cheqna said...

cheqna dok care lagi ke baju2 raya ni...hehehehe

eLLy said...

tilam raya? perghhh class you :P

azianierdawati said...

saya baru bsoping semalam...

Softtouch [Hanim] said...

wa....kty raya ngan tilam baru...gebu je tgk tilam tu kty...mesti empuk gila kan...mesti jumpe punya bj kaler merah tu kry..xpe byk masa lagi

rasp said...

i pun tahun nie tak beli baju raya..
pakai je baju yg dah ada...
mix & match gitu :)

Unknown said...

wahhhh kty! beli tilam raya..tp dah rasmi tu sblm raya..hihihi

Yan said...

ntahnye akak ni..
org lain cari baju raya ke.. langsir raya ke.. karpet raya ke... ni tilam raya.. hehehe..

ahh sebut2 lak langsir ni... terseksa jiwa.. ntah bertukar ke tidak tahun ni.. dah nak masuk 4 tahun ni tak tukar2 hahaha..

Unknown said...

wah kat mana lokasi vivahomme nie kak?
wanie x pernah sampai lagi nie,
hihihi....

baju raya merah?
wanie pun thn nie tema merah,
hihihihi

| SUE | said...

fuhyooo ada tilam raya gitu...malatopssss...

kat vivahome tu ada aper eks?

Zie Madini said...

haaaa after raya ni nnti..zie nk belikan katil n tilam gak. For bed pengantin...hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

kat area lembah klang senang...kedai byk leh buat pilihan. Takde kaler merah tang sini...cari kat kedai tang sana..huhu..