Jul 17, 2008

Disuatu petang

setiap sabtu kt tasik cempaka ade senam robik
pepagi..aku tingin nak join..malang nya setiap sabtu
aku keje..jadi takde can ler..bila le nak berpeluang,
tak lama lagi kt situ nak buka mcd
nanti lepas senam leh lak makan mcd..
harus bila ler nak slim kannnnnn..
tak slim pun comey kan..yer ke..??

jalan nak ke sek 9..aku selalu lalu sini kalo nak ke ambank..



semalam balik keje..
sebab pala aku biol..tak larat nak masak.
jadi aku pergi je beli makanan kt pasar malam..
beli ler nasi goreng ayam,kuih muih..kepak ayam..mesti kena ade
feveret firdaus tu....
ari ni pun aku rasa tak sehat , kepala biol aku dah okeh dah
tapi tekak lak sakit..nak demam ler nie..ngn cocer yg tak menentu skrg nie..
jap lagi aku ade hel..sambil tunggu bos aku nie..
p/s : gambo ngn story takde kaitan...gambar ni lama dah amik
masa teman along beli ridset aritu..

1 comment:

Umi_Aliesha said...

wahh ada McD..harus lepaking situ balik..