Jul 19, 2008

Tayar kete


along isi kan angin


shell pam

kat sini le aku antar..


hehehehe..senget2 kete aku jadiknya..


semalam balik keje, terus ajak along banje roti sardin

lepas dah selesai makan , suh lak along isi minyak + cek tayar

sebab aku dah banyak kali isi angin.tp tayar tu mcm takde angin gak

aku riso sbb ahad ni ade org booked aku ajak gi nilai..kalo jadik apa2
kang payah lak..lepas along isi angin.cek-cek tayar tu , tgk ade paku
2 batang lak tuh..lor mana datangnya.
*senarnya aku tau , mana aku dpt paku tuh
ni mesti sebab aku lalu short cut tiap kali nak sampai kt opis aku
nak pegi opis aku ni..ade satu jalan shortcut
kekadang aku kalo nak cepat sampai, mesti aku lalu situ
jalan dia kalo ikut kan dah elok ler dari dulu, dulu lagi teruk..
lepas dah siap kuarkan paku semua..isi angin balik..along gi bayar...
kena ler rm10..huhuhuuhuh..agak mahai gak bagi aku.
sebab seblom nie gi satu kedai tu baru rm3 jer rasa..satu paku..
tahun ni jer dah berkali2 tayar aku kena paku..
takper le aku berazam..seboleh2nya utk elak lagi lalu jalan tu.
tapikan semlm rasa nya time lunch aku ade lalu lerr..



1 comment:

yong ibu chem said...

hehehe kalau kene time ujung2 bulan ni mmg RM10 tu rasa besar ye kan??