Jul 25, 2008

Jumaat Yang Indah..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Di pagi jumaat yang indah ini..akhir nya
setelah berapa hari fir tak jumpa ayah dia..
akhirnya paginie dapat ler fir bfast sama2 ngn ayah dia..
sebabnya minggu nie along keje petang..
**************************************************
jadiknya masa fir nak gi sekolah ayah dok tido lepas solat subuh..
takan nak kejutkan fir kul 6 gitu..sian lak..along cam bese ler kalo keje petang..
balik kul 12 ++ am..dia layan tengok tibi bagai..
nanti lepas solat semua terus zzzzzzzzzz..
*************************************************
jadi arini oleh sebab along kena masuk kol 9 pagi , jadi kami sefamily sempat ler bfast sesama,
seperti biasa aku pun banyak benda nak citer kat along..lelagi pasal good news..maybe nextweek..hehehhehehe..biar ler rahsia.
Restoren Kuali le tmpt kami bfast..tu dah semesti pilihan fir..yang suka sangat makan roti canai kat situ,.tp memang meletop pun kuah dal dia..aku yang tak suka makan kuah dal pun jadik suka..
**************************************************
okeh ler nie je citer untuk ari nie..aku harap dan berdoa..semoga..bos aku masuk ler dua-dua ari nie ..sign cek aku..huhuhuuhuh..kalo cek aku bos sign ari nie..dapat ler gaji esok..leh ler jalan-jalan..ok aku kena buat keje nie...senar nya aku kena kol agen insurance nie.nak tanya bapa nak kena bayar untuk 2 kete bos2 aku nie hah..dua -dua kete tu dah nak mati cukai jalannya..okeh chow..dulu..
*************************************************

No comments: