Oct 26, 2008

Barang Hantaran

nie tempat bunga rampai..mak buat sejibik camne..
tapi kaler merah itu cinta..





Sekarang aku bzios ler teman mak..
nak kata seminggu 2-3 kali ler gi nilai 3..
beli barang-barang utk buat hantaran..
tapi masa entry ni aku publish..hantaran utk cousin aku..siap sudah..
sebab pertunangan nya berlangsung ari nie lepas asar..tema merah itu cinta..

lepas ni nak siapkan hantaran utk cik ct lak..

p/s : pagitadi masa nak g opis..aku lalu Sg Ramal..
ade accident.budak lelaki..terbaring kt tgh jalan...sian aku tgk..
nasib ramai yg membantu..harap budak tu takde apa2..semoga dia selamat..

6 comments:

Yaya said...

cantek2 kan..nape la masa ai tunang dulu takde design2 cantek gitu hehehhe

PerantauSepi1306 said...

memang besh kan atty wat menda-menda cam ni.. rasa cam happy je speshly menda dah siap and menjadik as expected...

Moralle said...

sis u r just like me jugak, I pun kat sini doing hantaran.......kalau dah siap wen we look at it, macam puas gitew kan sis :)

ღ lienurulz ღ said...

uishh..cantik la..
kak atty pun pandai gubah gak eh..
untung la anak kawen nnt,wat sendiri je.

CATZ said...

cantek..
u ols ni buat bisnes brg hantaran ke?

syanis said...

herm... lawa² nyer... skang nyer patern... sumer lawa²...