Oct 29, 2008

lunch time


nie menu lunch ari nie..
yee mee szling + telur..
makan kat metro kajang...panas2..sampai skrg terasa lagi lidah ni lecur.
peyut pun paneh yo nie..


nielak menu lunch semlam..
sobab ade hel..kat public bank..sg chua..situ
kfc yo ade..jadi aku makan kfc..
amik zinger burger..

aku baru je balik dari kajang..
pegi syabas..tolong tutup akaun untuk bos..
lepas tu gi lak tnb tutup acc gak..
bos aku nak pindah..puchong..lak..seblom ni duk rawang..
jadi bila dah sampai kajang..harus le jalan..rewang2 dulu kat metro..
aku jumpa sudah handbag..yg aku kenan..
kol along suh bolikan..

sambil aku sopink2..
baru aku ingat..apa yg bos kecik suh aku buat..
dia suh aku buat..surat utk public bank..surat penukaran alamat..
alamak..aku lupas sudah...nasib le..aku ingat..ni hah..kelam kabut den buek..wahhahaha..


24 comments:

Neeza.Areef said...

wah..btl2 ha panas mkn tghari.....

syanis said...

huhu sedap nyer... kakty.. sini xtau mana ada jual sizzling mee

Anonymous said...

huhuh..behnya lunch dia.. kite ari mix rice jer...huhuh..

aNgeL pUTiH said...

wahh.. sizzling.. malam nie leh terjah alamanda!! hahaha..

AzuraNizam said...

hamboii terliur acik tgk sizzling tuuu..memang melecur lidah dibuatnya..

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedapnya.. makan sizzling mee lagi tu.. yummy2..

Faizah_Haris said...

ohh tidakkk tidakkkkk.....!!
saya sedang proses berdiet....uhukssss.....

nak cikittt!!!

attyfir said...

faizah..kita pun oon diet..huhuhuh...wahahha..gelak..bapak jins..bila nak diet ntah

wanie said...

sedapnye lunch tu...susah la nak cari sizzling mee yang betul2 sedap

Lina Al Sagoff said...

aduhhh...tetiba lak jadik lapo...asal kl k.ty tempek pic makanan...mula la perut ni...

PerantauSepi1306 said...

alahai sis, awat sampai lecoq lidah tu... tapi nampak soday yo sizzling tu haa... dan sis jugak telah membuatkan menu dinnerku menjadik kfc ari nie.. hehehehe..

hmmm semoga lecur di lidah tu baik cepat hendaknye.

attyfir said...

perantau sepi..baik dah..kty makan buah..

Anie said...

amboi menu kty..

ct rahani said...

k.thy.. shedapnya... yummy2..

Cyberwira said...

mee sizling tu sedap..CW suka.

juelee said...

adehhhh sedap nyer sizzling... terliur saya nengok

ღ lienurulz ღ said...

perghh..xtahan tgk zinger burger tu kak.
kat sini masuk McD,leh mkn kntang jek la..huhu

pRincESs_N said...

wah2 kak...sopim sakan ekk....

yong ibu chem said...

hohohoho akak dah bikin diriku laporrrr!!

Liza said...

nie yg lapor di pagi hari....nak carik bfast ler jap

tigrismalaya said...

todapnyer yee mee sizzling tue..nak2 ada mushroom bagai..lapo laa

Intan said...

Tak sabar nak pi lunch lps masuk blog Kak Ty ni...

Moralle said...

hmmm yee mee looks delicious ah sis, teringinlah pulak :)

Cheritera Kami said...

smua jenis yg menternak badan tu kak..mihahahahahha