Oct 14, 2008

hari ni cuti

hari ni aku cuti....entry ni aku buat dari rumah,,
baru selesai masak...

agenda...ari nie

kena masak untuk kawan-kawan akak ngn adik..
nak datang beraya,...(done..)

aku masak nasi lemak ngn bihun singapore jer...



nanti lepas budak2 sekolah ni balik..aku nak gi post office...
aku lom amik rebate kete aku lagi..

dah 2 minggu dah..takde masa..bzios..

lepas gi post ofis ingat nak g umah kawan aku kat kajang..lama tak jenguk dia..

malam ni tak tau lagi nak g beraya mana..tunggu mak ngn maklong aku kol..

12 comments:

Yaya said...

coti??ni jeles nehhh, best kan sekali sekala coti dok umah..bykkkkkkkk benda mo buat...

Mieza's Penny said...

sedapnya...rezeki utk budak2 kan...lps pi pos ofis rezeki ko lak...:D

Unknown said...

huhuhu ajinnye dia masakkk..
bestnye coti huhuhu

CuTeMiUt78 said...

wah bestnya kak.. nampak sedap tu..

ct rahani said...

wah k.thy.. seleranya vender tgk nasi lemak akak nie.. bila la bleh merasa air tangan akak nie.. huhuhu...

vogue2704 said...

aduiii...nak bihun singapore tu sedapnyeeeee...dah la dekat lunch dah ni hehe

Faizah_Haris said...

besttttnyerrrrrrrrrrr.....nasi lomakk....

tigrismalaya said...

kak...ble nak ajak mkn2 neh??

Neeza.Areef said...

kalo dekat dgn x malunye akan ku dtg umah kty

Moralle said...

me pun nak cotiiiiiiii, lagi stress ni :) wah masak bee hoon singapore, ape diff nyer yer ???

attyfir said...

moralle ~ bihun singapore kaler putih kot..tu je beza dia

Lina Al Sagoff said...

bila nk merasa air tangan k.ty ni?...