Oct 13, 2008

BZ

diary AHad 12 October 2008

pagi-pagi aku dah bangun..
akak pun sama..lepas tu kitaorg kemas dapur..
yang kalo kemas pun cenggitu gak.,..sbb dapur ku kecik .

kul 8.30 gi umah adik ipar ku Anor..
dia dah janji semlm..utk breakfast dia yang akan masak..
jadi semua adik badik kumpul umah dia..

lepak sampai kul 11..lepas tu balik umah siap nak gi kl.
pegi keramat..kenduri kawin..lepas tu gi umah K.Asmah..

balik dari umah k.Asmah..antar along & fir..kat umah
aku ngn mak..serta akak..gi lak Nilai 3..
teman mak beli brg2 hantaran..aku beli lampu tido utk akak..

balik..kocoh2 nak masak utk kawan along yang nak datang..
kata nak datang kul 6..tp sampai kul 7...kul 8 tak kunjung tiba..
aku terus goreng kan mee..lepas tu aku ,akak..fir..gi kajang..

gi umah ani a.k.a baby_dear a.k.a deby
jumpa myra kat sana..lama dah tak jumpa dia..
thanks anie jemput kty.

balik..tgk..kawan along ade lagi..dpt gak jumpa..bdk firdaus..
nama dia firdaus..gak.hensem..orgnya..putih..melepak.

dia terkjut tgk..kitaorg ade anak dara..besar..panjang dah..
ekekkeke..aku ckp napa...ko kenan ke..kalo kenan.kumpul le duit..ekekekke..

ari ni bzios skit...

tadi maklong kol..malam kang ade umah kitaorg nak gi.umah cousin aku..jimmy..

oh yer..takde gambo kan..sejak akhir-akhir ni ...aku malas betui nak snap gambo..hehehhee..

11 comments:

vogue2704 said...

wah bestnye full schedule makan...hehehe..

Umi_Aliesha said...

ohh k ty pi umah anie erk..umi x sempat ler..10++ br smpi kajang..malu la nak pi..dah lewat..anak2 pun dah tido....

Neeza.Areef said...

sonok tul mkn2..

CuTeMiUt78 said...

jadual yg padat ngan makan..makan...makan.. dan makan...

cʏcʏreαℓℓα said...

kte g uma jimmy keh malam nieh??

~Eila Nur Kaseh~ said...

wah..asyik makan je..abisla berat naik..hehe

Moralle said...

wah sis full n tight schedule :)

Yaya said...

cerianye blog kty, lawa lak layout nehhh, cam kindergarden hehehe cute2

pRincESs_N said...

k.ty...25th uma N open house...N nk cntct num k.ty...

ct rahani said...

k.thy.. asyik2 makan jer.. nanti timbang konpem nek.. hehehe.. gurau jer kak..

Izzatul Azma said...

hehe
kelakar je ayat..nape kenan ke? klo kenan, kumpul duit :P