Dec 18, 2008

bila asik ala kadar

selalu kan bila aku nak iron baju along je
mesti along cakap gini..

along : ala kadar je yang..iron tuh..
aku : ?????

teruskan mengiron..
tp along still ckp lagi,..

along: ala kadar je yang..
aku : blur..hehehe..

lepas tu aku ckp ngn along..
camner iron ala kadar tu bang ooi..
ltk iron..kat baju lepas tu udah ke..

dah nama iron..kena ler iron sampai ilang kedut baju tuh..kekdg ayat along ni buat aku nak
tergelak je..ekekkek

tp tau..along tu senarnya tak susah2 kan aku iron baju dia..dia nak je pakai baju kedut2..
tp sanggup ke kita seorg isteri tgk laki pakai baju berkedut ek..tak sanggup..ooo..

18 comments:

Neeza.Areef said...

hehehe..along saje je tu kty...nk uji ketekunan kty..hehehe

Jasfyra said...

kekekee..ala kadar ek kty
saya pun rasa hubby kty tu xnak nyusahkan isteri dia..bagus tol ar..

Puan Iza said...

hehehe..tu nak uji kty tu....atau pun dia x nak nyusahkan kty...:-)

Unknown said...

btol tu atty..
nampak cam laki kita takde bini jek.. aku kalo kat opis sape pakai baju kedut2, slambe jek aku sound 'cam takde bini kat umah smp pakai baju kedut' ekekeke jaatkan molot aku

r33n adnan said...

yeala..mane ler sampai ati kite ni nk biarkan suami pakai baju berkedut kan kak.

ct rahani said...

btl la k.thy.. mana la sanggup nengok somi kite pkai bj kedut.. x sampai atikan.. hehehe..

Ciklinn said...

iyerlah kak laki linn pun selalu ckp camtu.... dia suruh iron tapi duk sibuklah ckp iron ala kadar jerk.....

Anie said...

keh..keh...betul gak tu..mcm mana ala kadar...letak iron jer lah..

ija said...

tul tu kak ty, tak sanggup biarkan suami pakai baju kedut2.kalo org tgk nanty dia ckp isteri yg pemalas!huhu..

pRincESs_N said...

bek tao along ni...cyg kt wife die...suh ala kadar je...tp sggupkah kite tgk baju kedut2 itu?? ohh tidakk...

Anonymous said...

sapa x syg bini.. tu yg x nk susah2 aja...heh!

fazid said...

betul2...tak sampai ati pulak biar pakai baju kedut2

Wanita Anggun said...

iron ala kadar pon ade kak..ekekeke..
laki den lagiler..
"tak yah iron lah yang..."
huh...malu den..mesti org kata bini pemaleh...idaklerr...biolah penat pon tp puas ati dpt iron baju laki kn....

attyfir said...

wakakka..betui tu pn anggun..
org lelaki sonang e ckp..ala kadar..ekekek

rasp said...

uish tak suka lah cik abe pakai baju kremekmot.. nanti kita di'brand' pemalas kan sis...nehi nehi!

Huda Luna said...

huhu...

alolo...
shweet nye sis nih..

lg pn mst la jg status ye x?
klu x di label mcm2..
ssh plak..

Liza said...

mengiron nie ler antara tugasan paling tak suka mcm lipat kain...tapi idokle sampai nak bagi suami keluar rumah baju kedut seribu kan atty?

yong ibu chem said...

tul tu kak..diorang tak kisah sgt nak iron2 bagai..cumanya kita je tak sanggup nak tgk dia pakai kedut2 tu!

:)