Dec 17, 2008

dilanda kesibukan

credit to google

oleh kerana tahun 2008 nak melabuhkan tirai..
jadiknya aku dilanda kebizian tahap gaban,
maybe sampai bulan 2..

kekadang ym pun tak smpt nak on..
jadi kalo ade apa2 message leh tinggal kan kat sini
atau kt email..ke ym..

sekrg aku bz nak closed account..
semalam satu ari aku ngn bos kecik..dok kira2..

lotih mata nie nengok nombor2..naik juling..
nanti kalo free aku singgah blog semua ye..
tag2 yg aku dpt..nanti aku buat..

okeh,,keje..keje..

12 comments:

Neeza.Areef said...

ala kty...x syok la kty xde..

tp ape pn siap kan keja dulu kan...

dah freee leh la sembang lg

juelee said...

saya pun bizi jugak huhuhu..
kak..nape kiter tak jumpe masa kenduri ceera ek???
iskkkkkk tak puas hati toiiii

pRincESs_N said...

xpe kak....take ur time..keje2....akak g ke redmummy tu??

Jasfyra said...

ciannya dia bz

best nya pot luck..dah dekat sangat ngan umah saya tuh..tp segan nk joint.saya kan baru je berblog..xkenal ramai org..hehe..enjoy ek korang

attyfir said...

jasfyra..nak malu apanya..jom je.

ღ lienurulz ღ said...

masing2 bizi nak akhir tahun ni..

keje leklok kak atty ye..:)

ღ lienurulz ღ said...

bestnya kalo leh joint sekali potluck tu..
harap ada kesempatan suatu hari nnt..insya'allah..

attyfir said...

isyallah ade tu nurulz.

Liza said...

Takpe, nanti masa potluck redmummy kita lepak habis2an

ct rahani said...

ala ciannya akak bz sokmo.. x pe kak x lama tue.. sabo ye kak.. kje lek lok.. ekekeke....

Anonymous said...

bz? xper sabar2..nnti mana tau durian runtuh menunggu...hehe! chayok!

Big Mamma Bukhari said...

sayang akak.. bz2 pun sudi jenguk t lagi.. muah2.. keje baik2 ye kak! untung2 dpt bonus hujung bulan ni.. hehee..