Dec 1, 2008

mak tak sehat


aku stay dlm kete..
sbb no parking...akak teman kan nenek dlm klinik..
fir yg snap ini gambar..


sambil tunggu aku dgr radio


selalu seperti biasa..lepas masak..
solat maghirb semua..aku layan tv..citer mulan..
tu pun kalo fir .tak berebut nak tgk citer spongebob.

mak kol..cakap dia sakit perut sgt..
dah lama rasanya mak cakap dia sakit perut..

ngn kelamkabut..tak sempat berbedak bagai.
terus..pakai tudung..

terus amik mak bawa g klinik zul kajang..mak nya panel.
aku riso senarnya mak aku sjk akhir2 nie selalu sgt sakit..

kalo malam nie mak sakit sampai pagi esok..tadi aku ckp ngn mak..
esok aku emergency..antar mak spital..riso aku..
dan aku rasa lebih baik mak duk spital..bior doctor check..
betui2 apa penyakit..yg buat mak asik sakit peyut..
darah tinggi mak pun naik..tadi..harap mak sembuh..ler..
doctor pun selalu suh mak masuk wad..tp mak taknak..

nasib akak coti sekolah..akak dok jaga nenek skrg..
takpe..akak dah dpt imbuhan sebab dia rajin tolong nenek ngn mama dia...

14 comments:

pRincESs_N said...

smoga mak k.ty x pape....sehat sejahtera...

@LiYaNNuaR ツ said...

moga cepat sembuh...

vogue2704 said...

memang kan..org tua ni dia tak nak betul pi hospital..apapun kita doakan semoga atty cepat sembuh dan tak de apa2 yang serius..bagusla kakak rajin jaga nenek..hehe

Wanita Anggun said...

moga mak kty cpat sembuh ye...

ratna said...

harap2 tak der apa yg serius..semoga cepat sembuh..

Anonymous said...

mudah-mudahan mak cpt sembuh... amin.

Unknown said...

saye doakan die cepat sembuh yer......

Neeza.Areef said...

sian mak kty..elok la check tul2 kt spital..semoga makcik cpt sembuh ya

Neeza.Areef said...

lupe..kty x pkai bedak pn dah cun..

Anonymous said...

sian mak kakty... moga cepat smbuh eh

attyfir said...

thank you ye semua..sbb doakan mak kty..

alhamdullilah pagi nie kol mak..mak kata dah tak sakit sgt cam semlm..

mak ttp taknak g spital..tp takpe..sakit mak pun dah kurang..tq semua..doakan mak kty

Anie said...

alhamdullilah mak kty dah ok..

KV said...

moga cepat sembuh!

ct rahani said...

smga mak akak cpt sembuh..