Dec 30, 2008

wit redmummy portluck

aku citer start kuar dr umah..
kami stat kuar dr umah..kol 2.30
lepas tu aku beli pembalut diah.ade satu tak cukup ko..
lps tu balut..dlm kete je.

lepas tu singgah beli air ngn ais batu
nak jadi citer ..aku masa benti beli air tu..
lepas tu terus tuang air gula ,ltk air..aku mandi air gula ko.
abis air gula terpercik baju aku..muka semua..aiseh.mcm dengki je pulak
aku pakai kaler merah.

lepas tu terus rush gi port luck.
ngam2 sampai nak dkt kol 4..

dari jauh aku dah nmpk merah sana sini..
memula kedtgan aku disambut oleh adik cantik manis..
missdianakay..yg jadi mc aritu..

missdianakay


red tgh kasi ucapan..
tapi yg lelain mcm tak sabau je nak makan..lapo kan..


tengok & lihat le betapa berlambak2 makanan..puas hati..kalah hotel 5 bintang..

nampak red..tgh minum..itu je le kot red dpt duk jap..yang lain red asik kehulu hilir..jer..


tengok..segala jenis makanan..terlebih2 dr meja..


1st game..game nie cara main dia..
dalam kolam tu diltkkan ais batu.
lepas tu kena rendam kaki 1 saat..
sambil amik guli ke benda apa pakai kaki..sejuk ko

gambar bawah game tiup belon, lepas tu letopkan..
kalah menang dpt diah..tu yg suka sgt firdaus tuh..



makanan lagi..



kenangan manis.....

gambar beramai2..oleh sebab aku besaukan.
jadik aku nyorok kan skit badan aku....kot2 tak kelihatan...wahahha..
next entry gambar aku ngn bloggers..lak..tunggu

19 comments:

Jasfyra said...

h...meriah gitu
cantik sbb suma pakai baju kaler merah..nampak lg meriah..besh2

Unknown said...

wah..ade gathering redmummy yg glamer tu ye!

Anonymous said...

i luvz red... tp syg x dpt join sekaki.. ada hal yg x dpt dielakan...

KV said...

bestnya!!!!

Neeza.Areef said...

meriah nye npk..

makanan di sana sini...

abis ke tu

Liza said...

best dapat jumper atty, the cuties suka betul dapat main dgn firdaus...

Lina Al Sagoff said...

lina nampak k.ty..uhuhuhu..

Dee said...

eee..seronok sakan ye..kita x dpt pi..ada plan lain..huhuhu..

Unknown said...

bestnye atty...
jom kiter wat atty ekekek
atty, 10hb nnt aku p KL..nak jmp tak aku ihiks..

CuTeMiUt78 said...

wow.. meriah sakan ler kak

CuTeMiUt78 said...

bestnya.. dapat jumpa ramai blogger kan.. heh..heh..heh.. meriah ngan makanan dan all red..

UmiMia said...

Hi Kak Atty,

seronok jumpa kak atty and family..sporting satu family...doa2kan tahun depan ada lagi ok..event mcm ni...

pRincESs_N said...

meriahnyerr....suker laa bdak2 kan...

ietams said...

meriahnye nampak.. best

Cheritera Kami said...

Bestnya kak...nampak meriah sgt tu...

Ciklinn said...

kak yatt meriahnyaer..semua berbaju merahh...veri the gojess....

eYaNacOMeY said...

wahhh..cam meriah jerr event nie.. bestnyee byk mknn!!haha

Anonymous said...

Hi kak atty.... tq for visiting sawanila...
anyway... kite pun tak sempat nak tegur sapa bz kejar anak.... takpe next gathering ok....

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam atty
meriah gathering atty
kalor merah tu (best)