Dec 8, 2008

hari yang penat..

sabtu kan aku tak keje..
kul 9 pagi gitu aku dah gerak..
g balakong amik mak..

lepas tu terus gerak g kg melayu subang...
lepak2 umah pegantin sampai kol 1.15 cenggitu..
lepas tu balik.

layan picas sekitar ari kenduri..aku & sedara mara


pintu gerbang dideco oleh mak..
mak aku sgt terror ye bab gubah mengubah nie..
kalo ade kenduri kawin ...mesti mak aku amik part deco mendeco..
tapi pint gerbang nya tak cukup bahan..sgt.itu je ler hasil.nya..

baju kuning nenek aku..sebelah nenek aku..
makyong..selaku tuan rumah..
aku ngn makyong ..lebih kurang je umo..kami..
budak baju belang tu..rasanya semua kenal kan

mak tgh goreng ayam..

paklang aku..selaku ketua..dapur..hehehe..
family kami nie berkebolehan jugak memasak..yer..
senarnya ketua dapur ialah pakngah aku..yg duk kat kg melayu subang tu..

tiga org dlm gambo selain aku..
semua tu adalah makcik2 aku yer..
seblh kanan aku ialah maktam,maklang,makngah


dan akhir..sekali..mesti ler perantin..
kepada pasangan pengantin..semoga berbahagia..selalu
**********************************************************************************

lepas antar mak..
aku , akak, fir.terus g jaya jusco cheras selatan lak..
dr situ g kajang..g sek 8 Bangi..capek..satu ari merayau...

oh yer..aku dah buat jcard..senang le nanti
kalo ade jcard day..

8 comments:

13may said...

salam aidiladha :)

Seorg wanita,isteri & ibu said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

selamat pengntin baru utk psgn pengntin...

mak akak goreng ayam lawa kemain...
gaya mak datin tu....

pintu gerbang tu pon lawo hah...
brkenan lak den tgk...

Neeza.Areef said...

muda mak sedara kty..

rasp said...

slamat pengantin baru to the pengantins..smoga berbahgia hingga akhir hayat..

wah besh lah 'berkampung' with family members..lagi thrill tau camni!

r33n adnan said...

kty.10hb ni jCard member day tau.

Neeza.Areef said...

mak kty tetap anggun sambil menggoreng ayam...

eedany said...

kirim salam dekat budak cute pakai baju belang2 yang show PEACE tuh!

kiut bangat, terrorlah dia posing...

:)