Mar 26, 2010

Are U Happy ? ? ?

kalo tanya aku ...aku sudah semestinya happy ..
happy sebab ..ade anak-anak yang senantiasa ade disamping aku ..
happy sebab family aku semua faham aku ..
happy sebab bos aku baik dan faham aku..mc pun tak mintak sijil mc..ekekeke..tp ado jerr..
happy sebab ..aku dah takyah jaga hati orang..jaga hati sendiri jerrr.
happy ..sesangat..happy ....happy..happy ..lelagi kalo bersama family tercinta..
cuma kekadang je..lah rasa tak happy ..sebab duit tak banyak
..tapi ..itu tak penting..kalo banyak duit..pun .ade yang tak happy gak ..
happy ni datang dari diri kita sendiri...senantiasa lah happy kan diri memasing..
yang penting..happy sebab malam ni nak g swimming...Happy nya..

11 comments:

pRincESs_N said...

duit tu pelengkap jekk k.ty...

yg penting kasih syg y ikhlas...dats we called it truly happy..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

yup yang penting kiter happy...ada kuarga tercinta...duit tak banyak tak pe leh carik kan...kuarga tercinta mana nak carik pengganti kan

~Eila Nur Kaseh~ said...

im happy....
sbb nak p holiday....hehe
kakty, duit tak byk pun leh happy jugakkan...
bukan duit tu leh beli kebahagiaan..
janji ade org syg dan amik berat kat kite...
ape makna gembira kalo takde org utk dikongsi bersama..
betul tak..hehe

cikbedahlaser said...

nak swimming gak ar cani..
jeles la plak..
swiming leh membentuk bdn yg ideal...eceh...

xpe kak.. duit x byk...tp kuarga hepi..cukup... kan..kan..asal jgn berpecah keluarga d sbb kan duit...

pssttt duit masuk kt sy tu...claim baki cuti thn lepas... baki cuti x leh bawak ke dpn..sbb sy kontrak.. :) alhamdulillah

SyuQ said...

yaaa! btol kak aty
hepi tu dtg dr dalam diri sendiri

attyfir said...

N..betui tuh..

eila..beshnya g holiday ..

pdah ..rezeki gak tuh ..

syuq..kan..diri kita membentuk keperibadian ..ekekekke

Unknown said...

duit banyak mana pun takkan cukup yg penting kita happy sbb dikelilingi org2 tersayang

Happy swimming & weekend sis

Puan Ninie said...

im hepppy kak
alhamdulillah

mlm ni g LUMUT
hehehehe

attyfir said...

posh ~ tq

ninie ~ beli ikan bilis ye..ekekeke..happy weekend dear..

rasp said...

bila kita hepi, org keliling pun hepi sama kan...

Liza said...

liza kalau tak happy pun, still akan buat2 happy...