Mar 5, 2010

Cable Car

aku tak naik pun atas tu ..capek..



nak pegi tempat nie ..ya allah ..dari pegi gumuk ..sampai sini terus kurus..



fir..tak takut langsung..suka lagi ade ..

Cable Car nie..kalo len kali aku datang lagi..
Aku hanya nak naik ..dan taknak turun pun kat mana2 station...
lagi station yang palin atas..nak kena menuruni banyak anak tangga..
naik naik ..azab..leh ilang semua lemak-lemak kat badan..

Bayaran untuk naik Cable Car..
kalo ade ic malaysia..
budak : rm10
dewasa : rm15

p/s: akak yang publishkan utk mama..tgk ade dlm draft..

19 comments:

Puan Ninie said...

heheheh
ninie sangat takut kak naik kabel car nie..:)

bagus laa fir tak takut langsung dia ye

mrs shaifull said...

thanks akak (sbb tolong mama publishkan) :)

hee kalau saya kan kty, jgn haraplah nak naik cable car tu, kat genting pun haku tutup mata sepanjang 'jalan' :(

Anonymous said...

wow beznye....tingin nk g sini bila nk jejak nihh

Deqna said...

jeles.. kita tak dapat naik pun dulu.. sbb asik tutup jer.. sbb cuaca berangin...

mesti syok kan dapat naik sampai atas.. dapat tgk pemandangan yg cantik

Dee said...

aku dulu naik takut kty..tp masa tu pelantar jambatan gantung tu lum siap..nti nk naik lglah kalo gi langkawi..

Queen said...

waaah..ini yang semangat nak pergi langkawi ni..ekekke

adenium said...

best pe kakty..dapat kururs dengan senang..hehehe

Amiha Ayu said...

sesungguhnya saya x pernah naik apa jenis car yang brcable..
teringinnya.. tengok gambar2 akak ni.. eii!! nak nya naaaaiikk..

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

zh-ena said...

suami ena takut gila nak naik cable car..

Hezesuze said...

ze pun baru skali jek nek itu cable car...

gayat siut...ze pun cam kty...lenkali nk nek jek xmo turun2 mane2 station...hehe

tp bila smpai atas tu...wah angin bertiup agak kencang...beshhh jek hehe

Anonymous said...

gayat!! tp naik jugak sbb nak rasa ;)

rasp said...

dolu2 naik nie, masa tu sapphire lum ada...
bila dia dah ada, pegi langkawi tak naik nie...
sbb si sapphire tu lasak...
takkkkuuutttt.....

Pocket said...

the majestic titi tu memang tingin sangat nak gi naik.
pasal benda tu rasanya cam satu architecture yg besh lagi dekat ..
tp tak buleh lagi.. tak der rezeki lg.
tak per!!

cuti hari buruh nanti gi!!:D

Liza said...

kalau liza, mmg tak branie ler atty, tinggi sgt

Beruang Madu said...

Dulu Abg Bear memang penakut tinggi siap orang bayarkan lagi untuk naik mende nih tapi kat dalam kebel tutup mata...

sekarang abg bear berani nak sahut cabaran untuk naik mende ni lagik... nanti lah aku naik siap berdiri joget joget lagik

Unknown said...

salam..bestkan gi jejalan kat langkawi ni..akak pun suker.macam-macam ada.

Unknown said...

mula2 gayat lama2 dok kat atas tu bess...hehe

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahahah aku nyaris2 nek tp mujur masa dh tamat time tu kalo idak..mati keras r aku ditengah2 tu huhuhhu