Mar 29, 2010

Sukan ..Lagu Selamat Pengantin Baru

Senarnya masa aku tulis entry pasai sukan sekolah firdaus..
aku nak tulis gak pasal benda nie..tapi camne tah ..idea terhenti .

Petang tu balik dari sekolah
firdaus cakap ..
mama tau tak ..fir sukan..tapi cikgu pasang lagu "Selamat Pengantin Baru"
owh peka sungguh anak aku ..

memula aku ingat aku je yg perasan .
masa aku duk dalam khemah ..terdengar lagu "Selamat Pengantin Baru"
nak tergelak aku ..awat lak nie..

Cikgunya feeling pengantin baru ..atau ade cikgu lelaki yang baru kawin lagi satu ke apo ..
rupanya bukan aku je yang perasan..budak-budak pun perasan jugak ..

18 comments:

rasp said...

hahahahahahaha....
saper lah punya feeling pengatin tu sampai tersilap pasang...
hahahahahaha...

ita cutevirus said...

huhuuhuh... gamaknyer cd itu je yang ade kot kak ty...

Unknown said...

la ni kan musim org kawen tu yg sampai terrrr hehe

cikbedahlaser said...

hahahhahah
lawak la.. mst PA system tu ade ckgu guna wat part time.. utk kndri kawin.. huhuhuhuh kantoiii

Hezesuze said...

adusss!! kalo ze ada kt situ dan2 jek twos suh tukokan lagu lain....huhu

Nurmala Mazlan said...

wakakakaka~ mesti sebelum tu org tu ada function org kahwin..lupa tukar Cd..hakhak

ZaiY said...

salam kty..
heheh..kelakarnya..
harapnya sukan tu pun meriah mcm kenduri kawenla..

I-sya said...

hahaha... lawak giler. apa kes sukan budak2 ade feeling2 kawen2 nih? ke tgh berlangsung game "Main kawen2" giler lawak. :)

SyuQ said...

cikgu tu tersalah tekan cd kot
:-)

Sriyana said...

haha awat lawak betul cikgu tu. salah feeling kot

malinasiam said...

hahahhah
den raso kan
mesti ader cikgu yg kawin sorang lagik nie

Sham Ummi Echa said...

trsalah pasang cd kottt

fazid said...

hahaha kasi semangat sikit pasang lagu pengantin kot...sib baik takde kompang :D

FIESYAH said...

cikgu fir tesalah bwk cd kut...kehheekiiii

Mak Su said...

eh? cikgu tak der tape lagu lain kot...ahaks

ietams said...

best juga tu,
sambil bersukan, mood mcm ala-ala kat kenduri kahwin.. hihihi

Suziey Ahmad said...

hahhah sabo je la..xpela layan kan aje feeling cikgunya itu..ekkeke:P

ALoNa CintamaniszLite said...

kty, ni agaknya pinjam set PA system dari org yg selalu wat majlis kawen ni kot, ngee