Mar 29, 2010

Rasa Semangat je Hari nie

Hari nie aku pergi keje..ngn rasa bersemangat ..
selalu rasa macam takde mood..
ye lah ..maybe dah berapa bulan tak sehat ..lebih kurang 2 bulan aku tak sehat

ari ni rasa macam sehat sangat-sangat..
dari awal bulan feb ..hinggalah minggu lepas..
memang tade mood nak mengadap pc..tu yang aku jarang blogwalking..sepi ..je.
tapi minggu lepas ..mood dah mari sikit-sikit..minggu lepas pun
aku dah rajin hapdet..blog
insyallah ..ari ni aku rasa sehat dan mood marii
aku akan rajin blogwalking..

selamat hari isnin semua.............bos takde ari ni ..nak buek po ye..layan youtube..kot




8 comments:

Unknown said...

besela tu sis kekadang kita jadi excited sgt nak blogging kdg ikut mood gak takper yg penting jgn sampai bersawang hehe

pRincESs_N said...

chaiyok2 k.ty...mari bsemanagat blogging...hihihi

M said...

kak atty!
I mishh youuu

attyfir said...

the kecik ~ kty takleh reply sms ar..kat mana tuh ..

☆ lieya latif ☆ said...

mmg camtu kak...kdg2 dtg mood malas...kdg2 dtg mood rajin hehehehe

wah syok tu layan youtube...lieya suke tgk micheal phan...makeup2 mate hihihihi

Hezesuze said...

hepi tgok kty bersemangat...ahaks!

TiNiE said...

baguslaa dah sehat kak...
saya pun jenjalan blog jugakla...
hehehe

rasp said...

tul la sis...
si 'mood' nie suka suki dia je buat ada dia suka kan...
kita layan je le si 'mood' nie hehehehe