Mar 4, 2010

Tika dan saat ini

tika dan saat ini ...beri peluang utk diri ku pulih sepenuhnya ...
tika dan saat ini..semoga kesihatan ku kembali seperti biasa ..
tika dan saat ini ..aku juga tau berkecil hati ..dan terasa..
tika dan saat ini ..aku tidak sehat ..ade ke kawan-kawan di sekelilingku tau..
tika dan saat ini ..aku tidah kesah ..orang pedulik atau tidak..
tika dan saat ini ..aku menjadi aku ..
tika dan saat ini ..bila ku tidak sehat ..menjadikan aku diri aku sebenar..
tika dan saat ini ..aku tau ..sapa yang boleh dibuat kawan atau tidak
tika dan saat ini ..aku lebih senang bersama keluarga aku tanpa peduli perasaan orang lain
tika dan saat ini ..aku perlu lebih menjaga diri aku sendiri ..
tika dan saat ini ..tidak mampu ku memaafkan ..
tika dan saat ini ..aku akan sepi .....tak tau selama mana..sehingga..aku kembali pulih
tika dan saat ini ..diri aku adalah aku...tidak perlu menjadi orang lain..
tika dan saat ini ..aku benci orang yang mementingkan diri sendiri
tika dan saat ini ..aku aku kesah..!!!!

24 comments:

pRincESs_N said...

k.ty...x sehat ke...??

adenium said...

take care kakty... be gud...

♥cybermummy♥ said...

Semoga cepat sembuh . Tak perlu jaga hati dan perasaan org lain . Yg penting kty dan keluarga saje buat masa ini .
Take good care of yourself .
Jgn banyak berfikir :)

ratna said...

kak ty..saya tau kak ty kuat.. pelan2 kay.. semoga segalanya okay..

Dee said...

kty..kty lebih kenal siapa diri kty..tabahkan hati ye..take care..

Puan Ninie said...

nape ni kak atty?

~Eila Nur Kaseh~ said...

kakty tak sihat?
semoga cepat sembuh...
jgn lupa makan ubat...

rasp said...

hope things will be much better for you soon....
do the best to satisfy yourself 1st...
and sentiasa berdoa kepadaNya...
take care and smoga cepat sembuh...

Yan said...

huhu samela yan pun tengah dalam proses pemulihan..
tenang skit duk uma..

mrs shaifull said...

kak, jaga diri ye. nnt bila dah sihat, jgn lupa update kawan2 kat sini, take care :)

danishahumaira said...

la patutla kak ty tak update, take care kak ty

Nurmala Mazlan said...

rehat ye kty
take care
semoga cepat sembuh

Deqna said...

ada masalah ker kak ty?

patutlah tunggu update langkawi tak update2 lagi.

takpelah.. kak ty, tenangkan fikiran dulu dan take care yer :)

~finee~ said...

lorr kty nape ni kak..take care ye

Dearie Pearls said...

take ur time, sis..

Unknown said...

sis naper ni rindu dgn ur entry..but besela kita ni ada upsize down...anything doakan yg terbaik utk u...

SyuQ said...

kak atty
semoga lekas sembuh.

hya kita yg memahami diri kita...

Hezesuze said...

TIKA & SAAT INI

NK UCAPKAN SMOGA KTY CEPAT SMBUH YEA..

p/s font BESAR PUNYA!! kasi kty nmpak ...wakakaka

ALoNa CintamaniszLite said...

kty, sebenarnya akak sakit apa ni??
Ari tu pun tak brp sihat gak??
Jaga diri elok2 ye..

Syima Syaz said...

eh kak atty...nape ni?
alahai jgn la sedih2 camni...
kak atty rest banyak dulu n spend time dgn family k...
we will wait for u..
take care kak atty...God Bless U n Ur Family!!

SyimaSyaz

Y@ZeD@ said...

r u ok kty?
jaga diri, jaga kesihatan, jgn pk yg bukan2.. ramai kwn2 kty yg amik berat psl akak..

syg akak tau.. muahss muahss

Anonymous said...

akak x sihat ke? semoga cepat sembuh!

Unknown said...

tika dan saat ini... aku cayang ko sbg kawan aku.. dan tika dan saat ini aku sentiasa mendoakan kesihatan dan kebahagiaan milik ko selamanye.. AMIN...

attyfir said...

tq na