Aug 13, 2008

Astro Kol

Orang tengah bz ngn teramat ler tekun..
tetiba dpt kol..on skrin tulis witheld..
dalam hati berkata-kata sapolak kol den nie..
orang bank ko..den takdo utang...kreditcard den tak pakai..
apo hel lak nie..lepas angkat..
dia tanya..full name nama aku..tp kelakor..bukan binti tapi bin....
dia perkenalkan diri dari Astro..
aiik..dlm ati aku..aku lom byr ker...rasanya ok jer
kalo dia ckp aku lom bayar..aku nak maki kan jer..
tp ruponya idak..dia kata sebagai pelanggan setia astro..wakkakakka..
nak termuntah ijo aku dgr ayat tuh..
orang astro nak kasi aku insurance nyawa bernilai rm80k
aku ckp ngn org astro tu..aku lom lagi nak mati weh..
kasi ler aku umah ker..oraiit gak kalo betul aku pelanggan setia..astro..
hadiah kete ker..insurance buat pe! palin takpun
gie melancong ke..makan free ker..oraiit ler gak..ini tidak.kasi
insurance nyawa...mcm nak suruh aku mati jerk..wahhahaha
lepastu utk 6 bulan je pulok insurance tuh.
orang astro tuh kata insurance nie free...ah..tak kose ler aku ngn semua nie..
lantak ler..tah betui ke idak..takde maknanyaa...

7 comments:

aNgeL pUTiH said...

muahahaha.. tah bila la eden nie nak psg astro kat umah..

ratna said...

kalau dah kata pelanggan setia astro, kasi ler hadiah langganan percuma ker apa ekkk..

yong ibu chem said...

haah la atty..yong pernah gak astro call. siap paksa lak tu masuk insirans tu! tak pasal2 kena herdik dgn yong..cheh!

Emi Farez said...

sekarang ni kena siasat.. kalu x terpedaya nanti..

Wanita Anggun said...

tkdo plak astrok ni call saye....
ahahaha pelanggan setia yg tk tahan tu kak....

CATZ said...

insurans2 yg katakan free sumer nih kena hati2..masa nak suh kita join bkan main manis lagi molotsnya...tapi bila berlaku apa2..nak claim tah boleh tak tak...kang kata itu tak cover..ini tak cover....tah apa yg dia cover agaknya....bena2 mcm ni kdg tak lojik..kena baca term and condition betul2 sebelum sign up apa2...kalau dia suh sign up on phone jek...mcm tak logik..

Najib Ariyan Ali Basha said...

Atty... nak mati leh main mintak mintak ker?? bila dah rasa nak mati baru nak beli insuran.. hehehehe sapa pun tanak jual