Aug 26, 2008

Lambat masuk opis



mamat nie gelabah je aku snap gambo dia..
ekekekeke..agaknya dia ingat aku wartawan kot..


Masa : kul 2.30 ptg
Tarikh : 25 August 2008

semalam masa lunch aku gi bank bagai..
lepas tu lalu ler jalan nak ke bintang sekali jem..
dalam hati apehel lak..1/2 jam gak aku terkandas..
adoi..aku baru isi minyak.pagi tuh..dah kurang minyak aku..huhuhuhuh
dah ler ade lak customer kol nak deliver brg ngn nak amik cek.
kensel plan nak nular..

rupa2 nya syabas tgh buat keje naik taraf..
nasib le customer sanggup tunggu yer ler nak amik cek.
sanggup ler tunggu kan..ekekkkeeek..



13 comments:

cendawanintim said...

geram ajer kalu kerja2 naiktaraf sedang dibuat kat jalanraya, nak2 bagi saya yang baru blajo driving nih..

attyfir said...

tu ler..cendawan..
kot ye nak buat..jgnle tima waktu kemuncak.

Moralle said...

Boring sungguh jem time kite nak rush kan, because of construction kenek stuck kat jam.........

Mieza's Penny said...

aku mencik btl klu jem org buat jln ni...buatnya mlm x bole ker...

tp syabas ek...dedikasi nak bg btl jln2 ni...:D

Akak said...

Salam Atty...

Mamat tu tgh control hensem tu..

emellia said...

kadang-kadang diorang nak wat keje tak ikut time... menyusahkan orang sungguh..

* salam perkenalan

Unknown said...

hikhikhik..
mujur tak mati keta atty kat situ..
kalo idak jem lg la keta len2 sbb kena tolak keta atty plak ahaks..

arsaili said...

salam..patutnya buat keje ni malam ker or weekend..ehehe..tapi apa pun terpaksa hadapi dgn sabar..hidup di kota metropolitan katakan

ras-adieza said...

mamat tu mesti heran napelah dia menjadi perhatian pada seorang kakak jelita daripada dalam kereta tu. Siap snap gambo dia lagi. hehehe...

vogue2704 said...

glamer la mamat tu hehehe....

Diana Ishak said...

ni jalan kat bangi ke?

pRincESs_N said...

tensiOn jem sbb nek taraf...akak...construction tu kt kjg ke??

attyfir said...

green & N ~ kat bintang sg chua tuh