Aug 22, 2008

Tag dari Ena.

kali ni aku kena tag..huhuhuh..
tp bagus gak..ade gak entry nak buat..
timakasih ena..sbb tag kty

Nama-Nama Timangan Anda:

kekwn,sedara atau yg lebih muda. panggey aku kty...kalo lebihkurang sebaya atau tua dari aku.. atty,,
along lak panggey aku ..dah tentu ler.."Ayang"
anak2 panggey aku lak "MAMA"

Anda Seorang Yang:
aku seorg yg senang berkawan..kalo tak pernah jumpa.. lepas tu jumpa aku orait..jer..kiranya..takde ler istilah sogan kek den nie hah.. walupun kekdg aku cepat terasa atau marah..atau majuk. aku cepat kool.lelagi kalo banjer aku makan..hehehehe

Insan Teristimewa Dimata Anda:
dah tentu ler mak ,adik aku,anak2 aku..along, dan semua org yg menghormati aku adalah insan teristimewa..

Lagu Kesukaan Anda:
pasal lagu2 ni..kty kurang skit..kalo lagu besh den layan.. kalo tak besh..kty tak suka ler..

Makanan Kesukaan Anda:
suka yg pedas-pedas..kalo tak pedas tak suka.

Warna Kesukaan Anda:
aku suka kaler grey,brown, sbb tuler akhir aku pilih layout kaler brown..wakakkakaka..

Sikap yang membuatkan anda bengang:
kalo org yg tetap tak faham aku..lepas tu kata2 belakang..memang ampun ler aku suka..

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda:
1-selalu kunci..kunci umah,kunci ofis,kunci kete..2-2 kete dlm beg senang.. termasuk kunci spare kancil..sbb aku brpkali dah tertinggal kunci dlm kete.. 2-handphone wajib ade..kalo tertinggal aku patah balik amik. 3-bedak ,lipstik..

Kali terakhir anda menangis dan kenapa?
rasanya bengang ngn akak kot..kekdg degil.tak dgr ckp mama

Tag 6 rakan anda:
1- ains
2- umi
3-angle
4-
Haja
5-marina
6-mamaiqa

ok kekawan..sudi ler terima tags ituh..sayang anda semua..

4 comments:

aNgeL pUTiH said...

settle suda tag saya.. hehehe...

Ida Naziri said...

suka yg pedas2 yer
ada sesetengah org klu x pedas
x lalu makan

marinahunny said...

uwahh..kena tag plak..nanti saya jwb ye kty..nk tnya ni..saya dh register dgn nufnang tu n dh dpt code pastu dia suruh paste kan dlm kita pnya layout tu kan..tp saya x tau nk masukkan code tu kat mana..dh try buat tp x jd,

Unknown said...

kehkehkeh
Tahniah atty!
anda menjawab TAG ku dgn cemerlang lagik muahahaha