Aug 23, 2008

Lunch

Mcdonald 's Serdang



aku palin suka makan kentang goreng kt mcd..
rasa mcm sedap sgt..dr goreng sendiri ke aku
yang malas nak goreng..


burger ni pun memang feveret aku.

semalam ari jumaatkan.
aku kena gi maybank kat serdang..
memang aku selalu gi sana..jadi pada sesapa
nak jumpa atau nak banjer aku..leh ar koling2 yer..
lepas urusan semua dah selesai..
peyut pun lapaq tak tahu nak makan apa..kalo sesorg nie..
ternampak lak Mcd..boleh ler!.layannn jer ler..janji kenyang..

6 comments:

Wanita Anggun said...

wow..mcd..nyummy3x...
dap nyerrrrr...

AzuraNizam said...

oh mc'd..my feveret..i'm lovin it..

Mama_Nofal said...

lama x pekena McD...sodapp

Y@ZeD@ said...

sedapppppp nye McD.. klu dulu, every weekend mesti mkn fastfood nyer... nihh tk dapek la..

kt sini was2 skit sbb takot dorg mix ngn daging pork...iskhhhhh..

CATZ said...

atty,
kentang goreng Mc D pun pebret aku...tapi without garam lah..sedap gila kan..aku rasa compare dgn tmpt lain..kentang Mc D paling setapps

Unknown said...

huhuhu
nak pen praissss
huhuhu