Aug 16, 2008

Nasi Lemak


Hari ni sabtu..aku seperti biasa..
kena dtg opis..walupun bukan ade keje
nak kena buat..tp nak buat camner
dah tanggungjawab..dan makan gaji.
Pagi ni aku beli nasi lemak , untuk sarapan aku
walupun sebenarnya aku bukan lah lapar sangat
tapi kena makan gak kalo tak kang kepala aku toinggggg...
utk ari nie..aku takde apa plannning..
ingat nak duk rumah jer..nak kemas almari baju aku..
yg dah byk baju tak muat..ekekkeke..
ari ni aku nak clearkan apa yg patut dalam almari ituh..
semoga misi yang berapa kali tertangguh ini..berjaya dijalankan ari nie..wahahhahahahah

6 comments:

Atiey MN said...

keje ari sabtu ek...erm...

epi working ek

ras-adieza said...

salam singgah.

makan memang kena ikut jadual walaupun sebab takut nanti kepala toing. sedap nasi lemak tu...bungkus daun pisang lagi....

Hari Sabtu kena bekerja?

julietchun said...

Salam,
Samalah kita ari sabtu pun kene keje :C

vogue2704 said...

sedapnye nasi lemak itu..berapa rm tu...

Moralle said...

Cedap nyer tengok nasi lemak tu, but now akak tak leh nak makan sambal pulak, hmmmmmm terpaksa nanti nak kenek cari nasi lemak lepas baik sakit ni, hehehe, happy wkend dear :)

marinahunny said...

sila singgah ambik frenship ball ye