Dec 25, 2009

FILEM SANTAU

fir muka bengang kena paksa snap gambar ngn princess

Tarikh tonton : 23 December 2009 Alamanda

Filem ini berkisar kepada kehidupan sepasang suami isteri, Halim dan Nina bersama anak perempuannya Tuti dalam keadaan kucar kacir apabila pelbagai kejadian pelik menghantui hidup mereka.

Peristiwa pelik itu mula berlaku selepas jiran baru berpindah bersebelahan rumah mereka. Sejak itu, satu demi satu kejadian mengerikan berlaku sehingga ia hampir meragut nyawa isterinya. Walaupun pada awalnya Halim tidak mempercayai apa yang berlaku adalah gara-gara perbuatan khianat, namun selepas menyaksikan dengan mata kepalanya sendiri, barulah dia mempercayainya.

Kalo tonton sampai abis..kita tau sapa yang dengki....

pendapat aku mengenai filem nie :-
Citer okeh lah .jalan citer mudah ..tp bagi aku idaklah seram sangat ..
cuma agak meloyakan dan mampu buat aku loya..bila nina..makan makanan berulat , tu ,,nasib lew aku pergi ..peyut tak kenyang.kalo idak .mau terkeluar isi peyut aku ..dan banyak gak kitaorg ketawa..sebab ade babak2..yang seram ..tp membuat kitaorg ketawa..sebab tak logik.kira tak berkesan ..lah kot..

aku kasi 2.5 star..

p/s: mama tak marah kak..ngn apa yg akak dpt..akak dah buat yg terbaik..usaha lagi.tau..kerja keras itu penting..hidup kena ade target..

15 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemm akak dah siap tgk citer santau tu ya.. best ke..??
kakak dpt berapa keputusan PMR nya..

Dj Epoi said...

Salam hujung minggu Sis!!

Gua wakil dari Santa Clouse hari ini untuk tinggalkan Hadiah KOMEN kat sini huhuuuuuu....

Selamat hujung minggu ....

Felem santau ..Gua ponk dah gi layan hari tuh sesorang heheheh...boleh tahan arrrr...tak lah seram mana ponk.....tapi seronok tengok waktu cara diarang nak buat santau tuh heheheh..

BOB Lokman langsung tak sesuai jadik BOMOH....heehehh

Buat ADIK!....Tahniah ....
Adik dah buat yg Taaaaaaaaaaaaaaarbaik k...

Liza said...

Adik jgn sedih2, jauh lagik perjalanan hidup, Insyallah boleh buat better for the next exam, auntie doakan adik berjaya

Anonymous said...

beznye tgk wayang..saya nk sgt tgk cite avatar.ingt nk tgk mlm kang tp masa mcm xckp je..

zh-ena said...

tak berani nak tgk..

sbg ibu kena selalu bg dorongan dan semangat kat anak2..
cha yok cha yok akak

Syima Syaz said...

kak atty punye ulasan same je dgn office mate punye ulasan..hehehe...
tp citer tuh mcm nak bgtau,jgn main2.zaman skrg ni kalau org dengki...mcm2 org buat.dose pahala tolak tepi!

MaizaC'Joe said...

ha.. best juga crita tue... tengok crita smpai abes.. angkaranya... kwn baik sendiri... manusia rambut sama hitam (tp skrng dh mcm) hati lain2.. mulut ja manis di depan kita.. tapi kita tak tahu.. niat sebenar.. semoga kita semua sentiasa di lindungi....

Sitie BUm BUm said...

mestila die sentap..dh elok2 pakai headband sasuke..kena lak bergamba ngan princess frog. die tunggu sakura tu!!!

Unknown said...

rajin ko anak banak tgk wyg ek..aku nk ngt camtu tp anak2 aku 'alah' bunyi kuat huhuhuhu

IEYNA said...

tahniah utk nurul kak aty...result yg dia dpt tu ok... :)

spm nnti tmbh A lgi k nurul :)

Ernie said...

nampak bengang je muka fir... sabo jela hehe

Unknown said...

tunggu Astro jelah hehe

ni ler penyakit org kita tak habis dari dulu sampai sekarang...suka naa buat2 org huhu

pemilikcomot said...

hmm hidup kena ada target... tetiba terfikir ape target saya??? aduh...

rasp said...

seram yg boleh diketawakan hehehehe...pelik pelik :)
tunggu kuar astro gak kot...
congrats to kakak...
tul tu sis, hidup mesti ada target!
and yg penting nanti SPM ya!

Me, Mrs Taj said...

teringin nk tgk tp takuuuuut...heheh